Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:18:37 GMT

مهدی هاشمی بازیگر «کوسه» عطشانی شد + ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۱۲۶

مهدی هاشمی بازیگر «کوسه» عطشانی شد + ویدئو

مهدی هاشمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سیدمحمد احمدی پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از  مشاور رسانه‌ای بیتافیلم، مهدی هاشمی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای ایفای نقش در فیلم «دو فیلم با یک بلیت» از  نهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آثاری همچون «مرگ یزدگرد»، «زرد قناری»، «شکار خاموش»، «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «همسر»، «معجزه خنده»، «هیچ»، «آلزایمر»، «آقا یوسف»، «الو! الو! من جوجوام!»، «خانه پدری»، «قصه‌ها»، «سیانور» و... به ایفای نقش پرداخته است.


هاشمی با بازی در سریال تلویزیونی «سلطان و شبان» در ذهن‌ها ماندگار شد و پس از چند سال دوری از سینما و تلویزیون در سال ۸۶ با ایفای نقش دکتر محمد قریب در سریال «روزگار قریب» دوباره به اوج بازگشت و برای دومین‌بار در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های «آلزایمر» و «آقا یوسف» شد.


هاشمی که پیش‌تر در سال ۹۰ در فیلم «تلفن همراه رئیس‌جمهور» با علی عطشانی همکاری کرده بود، در فیلم جدید او با عنوان «کوسه» نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش‌تولید «کوسه» از ۱۵ بهمن‌ماه و در سکوت خبری آغاز شده و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین‌ماه آغاز شود که با شیوع کرونا به تعویق افتاد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، اواخر خردادماه کلید زده خواهد شد.


تاکنون حضور پژمان جمشیدی و مهران احمدی در «کوسه» قطعی شده و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود، در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

تعدادی از عوامل این فیلم که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارت‌اند از: کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: سیدمحمد احمدی، علی عطشانی، نویسنده: پیمان عباسی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین‌دوست، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مجری طرح: بیتافیلم تهران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سینما مهدي هاشمي علی عطشانی فیلم کوسه علی عطشانی ایفای نقش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

مهدی قایدی این فصل در ۲۱ بازی ۹ گل زده و ۵ پاس گل داده تا جزو ۵ بازیکن برتر فصل امارات شناخته شود. درخشش مهدی قائدی در امارات در حالی رخ داده است، که در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها با اشاره به طلاق این بازیکن از همسرش نوشتند: «پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست.

 این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است، اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌خواهد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: مهر

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ