Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@02:23:40 GMT

دوئل مرگبار یک زوج چاقوکش در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۳۱۸

دوئل مرگبار یک زوج چاقوکش در همدان

درگیری خونین و حمله‌ور شدن زن و شوهر با چاقو به سمت یکدیگر در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر همدان قتل زن را درپی داشت.

سرهنگ جمشید باقری  فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت:  ساعاتی پیش همسایگان یک منزل مسکونی با شنیدن صدای جر و بحث شدید یک زوج، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند.

وی اضافه کرد: ماموران بی درنگ در این محل حضور یافته اما با جسد بی جان زن ۲۴ ساله ای به همراه جسم خونین مرد جوان مواجه می شوند که زن جوان پیش از رسیدن به بیمارستان به علت اصابت چاقو به ناحیه شکم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مرد ۲۷ ساله نیز بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح و توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهر همدان منتقل شد و هم اینک در اتاق عمل جراحی است.

سرهنگ باقری بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این زوج غیر بومی از یکسال پیش با هم اختلاف خاتوادگی داشتند که این اختلاف منجر به درگیری شدید آنها در روز حادثه شده و آنها با چاقوی آشپزخانه درگیر و به یکدیگر ضربه وارد کردند.

وی با بیان اینکه این دومین قتل در سالجاری است اظهار داشت: در قتل نخست نیز که دهم اردیبهشت سالجاری رخ داد ۲ نفر سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ فردی ۵۰ ساله را به قصد سرقت خودرو، به قتل رسانده و جسدش را در مجاورت کوه «خورزنه» واقع در انتهای شهرک شهید بهشتی رها کردند.

سرهنگ باقری ادامه داد: متهمان به قتل هنگام تعقیب و گریز و خروج از حوزه استحفاظی همدان با کمک پلیس راه ساوه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند./ ایرنا 

رمزگشایی از قتل هولناک زوج میانسال درخانه ویلایی

 



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد