Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:48:47 GMT

مرز بین اتریش و آلمان از ۲۶ خرداد بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۴۳۸

مرز بین اتریش و آلمان از ۲۶ خرداد بازگشایی می‌شود

صدر اعظم اتریش درباره گشایش مرزهای کشورش قبل از تعطیلات تابستان ابراز امیدواری کرده و دفتر صدر اعظم اتریش از گشایش مرزها با آلمان از ۲۶ خرداد ماه خبر داد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "سباستین کورس"، صد اعظم اتریش در گفتگویی با "اس ار اف" سوئیس درباره گشایش به زودی مرزهای داخلی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده و از جمله گفت که ما در حال یک تبادل اطلاعات خوب در این باره با کشور سوئیس قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف ما این است که در روزهای آینده درباره کاهش چشمگیر محدودیت های مرزی توافق کنیم و در ماه ژوئن بتوانیم کاملا به کنترل های مرزی خاتمه دهیم. آمارهای کرونایی در اتریش و سوئیس به یک اندازه خوب است.

صدر اعظم اتریش با تاکید بر اینکه گشایش مرزها باید با برنامه و به صورت گام به گام انجام شود گفت: اگر ما خیلی سریع و با بی احتیاطی اقدام کنیم می تواند منجر به آسیب های خیلی بزرگی شود. ما همه خواهان این وضعیت نیستیم.

وی همچنین گفتگوها با آلمان برای گشایش مرزها را خوب ارزیابی کرده و موفقیت هایی را در این راستا قابل انتظار دانست.

وی متهم کردن کشورها در جریان وقوع یک اپیدمی را درست ندانسته و در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: ما این اپیدمی را تحت کنترل درآورده ایم. شمار مبتلایان هفته هاست که به دو رقم رسیده و تبادلات بین سوئیس و اتریش می تواند دوباره از سر گرفته شود.

پرستار آمریکایی: شیوه برخورد با سیاهپوستان مبتلا به کرونا شبیه قتل استنفوذ کرونا به جزایر مملو از پناهندگان یونانشدت گرفتن ابتلا به کرونا در هند و تایید بیماری بیش از 74هزار نفرواکنش مسکو به اخبار رسانه‌های غربی درباره موارد فوت ناشی از کرونا در روسیهکرونا در آمریکا| تقابل مخالفان قرنطینه و پرستاران در کالیفرنیا+تصاویر

صدر اعظم اتریش در بخش دیگری از این گفتگو رعایت بهداشت، حفظ فاصله و استفاده از ماسک را برای جلوگیری از شیوع کرونا بسیار مهم ارزیابی کرده و همچنین گفت: هر روز ما تجربیات بیشتری درباره این ویروس به دست می آوریم و می توانیم اقدامات را بر اساس آن تنظیم کنیم.

اتریش بازگشایی مرزهای خود با آلمان را برای 15 ژوئن (26 خرداد ماه) اعلام کرده است.

این خبر را دفتر صدر اعظم اتریش امروز (چهارشنبه) تایید کرد.

صدر اعظم اتریش روز سه شنبه گفتگوی تلفنی را در این باره با آنگلا مرکل، همتای آلمانی خود انجام داد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا صدر اعظم اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند