Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی فضلی گفت: چگونگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر، کنکور و بازگشایی آستان‌های مقدس و حرم ها در نشست امروز کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «عبدالرضا رحمانی فضلی» امروز (چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت) درباره جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت: در این جلسه دستورات متعددی بررسی شد که یکی از آنها،  بحث روز قدس و نحوه و چگونگی اجرای این روز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع دیگر حرم ها و آستان‌های مقدس بود که باید تصمیم گیری شود.

 

طبق خبر ایرنا، وی دستور دیگر جلسه امروز کمیته را چگونگی برگزاری کنکور اعلام کرد و ادامه داد: روی هر کدام از این موضوع ها، بحث‌های مفصلی انجام و در هر کدام هم روش‌ها و راهکارهای مختلفی در جلسه مطرح شد که باید ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره راهکارهای ارائه شده تصمیم بگیرد.


وزیر کشور تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی نماز عید فطر بود که پیشنهاداتی در این خصوص ارائه شد. از جمله اینکه فقط در شهرهایی که سفید هستند در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌ها نماز عید فطر برگزار شود.

 

وی افزود: پیشنهاد دیگر این بود که در شهرهای سفید و زرد که بیش از ۴۰۰ شهر را شامل می شود، نماز عید فطر با همین شرایط برگزار شود؛ همچنین پیشنهاد شد نماز عید فطر در کل کشور با رعایت شرایط پروتکلی در همه مساجد اقامه شود. البته همه تصمیمات باید به ستاد ملی مبارزه با کرونا انتقال داده شود و ستاد روی این موضوع ها و پیشنهادات تصمیم بگیرد.  بنابراین اعلام این تصمیمات قطعیت ندارد و وقتی قطعی است که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر کرونا عید فطر وزیر کشور ستاد ملی مبارزه با کرونا نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز اول وقت در ادارات اقامه شود

حجت‌الاسلام محمد کریمی در جمع دبیران نماز دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نماز اول وقت در ادارات اقامه شود، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز اول وقت با جدیت رصد و پایش می‌شود و در این رابطه ساماندهی نمازخانه‌ها باید دستور کار باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌های تخصصی نماز را از مهمترین برنامه‌های این استان برای امسال عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در اولویت برگزاری این دوره‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمازخانه اتاق اصناف در شهرستان شهرکرد

وی اضافه کرد: شعار امسال ستاد اقامه نماز "آموزش همگانی نماز" است که در این رابطه تلاش داریم برای تمامی اقشار و گروه‌های جامعه این دوره‌ها را برگزار کنیم.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین اقشار و گروه‌هایی که دوره‌های تخصصی نماز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن هاست.

وی اضافه کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی که برای برگزاری دوره‌های تخصصی نماز اعلام آمادگی کند، استاد مربوطه به دستگاه اعزام می‌شود و از سوی دیگر می‌توان از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی که در قم قرار دارد نیز در برای برگزاری دوره آموزشی بهره گرفت.

کریمی با اشاره به آغاز داوری‌های مربوط به تعیین دستگاه‌های برتر در حوزه اقامه نماز، اظهار کرد: توصیه می‌شود شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر مستندات و مدارک خود را در سامانه "سجاده" بارگذاری کنند تا تلاش‌های آن‌ها در این حوزه دیده شود.

وی ادامه داد: امسال برای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی ۳۵ امتیاز در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است