Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@08:00:55 GMT

عراق همه بازداشت شدگان اعتراضات اخیر را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۸۳۷

عراق همه بازداشت شدگان اعتراضات اخیر را آزاد کرد

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالستار بیرقدار، ناظر رسانه‌ای شورای عالی دستگاه قضایی عراق گفت: به موجب آخرین بیانیه‌های صادر شده از سوی دادگاه‌ها که به دست شورای دستگاه قضایی رسیده تمام معترضانی که در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز بازداشت شده بودند، آزاد شدند. این اقدام به این دلیل صورت گرفته که براساس قانون اساسی تظاهرات حق تضمین شده مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد معترضانی را که آزاد شده‌اند اعلام نکرد و درباره سرنوشت معترضانی که به خاطر اقدامات خشونت‌آمیز بازداشت شده‌اند چیزی نگفت.

دوشنبه دستگاه قضایی عراق از تصمیم خود برای آزادی تمام معترضان به دلیل درخواست مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق خبر داد.

اعتراضات گسترده مردم عراق علیه دولت و احزاب اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد و همچنان ادامه دارد. طی این اعتراضات به گفته عفو بین الملل دستکم ۶۰۰ تن کشته شدند.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان اعتراضات عراق آزادی بازداشت شدگان ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه شب گذشته در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر دیروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه پادگان نیست
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند