Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:20:02 GMT

نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۸۸۸

نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز آموزش عالی کشور، شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

این نشست مجازی به میزبانی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و با محوریت بررسی فعالیت‌های انجام شده در حوزه مقابله با بیمای کرونا از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و همچنین تعیین دستور کار و تبیین برنامه های روابط عمومی در سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ویدئو کنفرانسی، علاوه بر سخنرانی وزیر علوم، گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش روی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور توسط علیرضا عبداللهی نژاد ارائه می شود و سپس نمایندگان منتخب روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد.

کد خبر 4924797 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی ویروس کرونا همایش روابط عمومی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه پیام نور سازمان سنجش امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران محمد مهدی طهرانچی مرکز سنجش آموزش پزشکی روابط عمومی وزارت علوم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود

غلامرضا بلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور خبر داد و گفت: مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون آموزشی و مدیران آموزش وزارت علوم در دانشگاه غیر دولتی - غیرانتفاعی خاتم تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست ضمن ارزیابی نقش این زیر نظام در آموزش عالی کشور، فرصت ها و تهدید های این زیر نظام از آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی_غیردولتی کشور افزود: موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی به عنوان یکی از بارزترین مشارکت های مردمی در امور کشور، با توجه به این موضوع که هیچ گونه بودجه دولتی ندارند؛ باید تقویت شده و توسعه یابند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرده و برآن تاکید داشته اند، ما اعتقاد داریم چنیی تشکیلاتی نمونه بارزی از مشارکت مردم در انجام امور کشور خواهد بود بنابراین شعار چنین نهادهایی که براساس سرمایه گذاری غیردولتی هستند، باید تقویت شوند و اگر تهدیدی برسر راه این موسسات وجود دارد، برداشته شود.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی-غیردولتی کشور افزود: همچنین موسسات و دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی خواستار اجرای عدالت آموزشی بین تمام زیرنظام های آموزش عالی به صورت یکسان برای پذیرش دانشجو و دریافت خدمات آموزشی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۲ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی -غیردولتی فعال بوده و بیشترین تعداد دانشجو در استان های مازندران و خراسان فعال هستند و نزدیک ۲۹۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها تحصیلی می کنند که درواقع ۱۰ درصد آموزش عالی کل کشور را به خود اختصاص می دهند.

کد خبر 6100509

دیگر خبرها

  • نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • جایگاه پنجم دانشگاه کردستان دربین دانشگاههای جامع وزارت علوم
  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند