Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته ستاره محبوب و بااخلاق باشگاه استقلال در مصاحبه ای به شدت از رفتار مسئولان این تیم در قبال پرداخت حق و حقوق انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها یکی از سوژه‌های داغ باشگاه استقلال بحث پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی این تیم به خصوص شیخ دیاباته است. در حالی که استقلالی‌ها حرف از توافق و پرداخت پول این بازیکن مالیایی می‌زنند، باشگاه تنها تا پایان امروزف رصت دارد تمام و کمال پول این بازیکن را به حسابش در امارات واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلب ۲۵۵ هزار دلاری که گویا تنها تا تنظیم این مطلب موفق به واریز ۶۰ هزار دلار از مطالبات شیخ دیاباته شده است. در حالی که امیدواری برای بازگشت دیاباته و عدم فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال از سوی مدیران باشگاه بسیار زیاد است اما گویا شیخ کل طلبش را می‌خواهد و اگر یک سنت کمتر پرداخت شود، او قراردادش را فسخ خواهد کرد.

در همین رابطه شیخ دیاباته در خصوص ادعای استقلالی‌ها بابت مطالباتش و ماجرای فسخ و احتمال برنگشتنش به ایران گفت:

«شدیدا دلتنگ شروع دوباره رقابت‌های فوتبال هستم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود. تمریناتم را دنبال می‌کنم و امیدوارم شرایط فراهم شود تا بازهم کنار هواداران استقلال کار را دنبال کنم. با این حال من رفتارهایی از سوی باشگاه می‌بینم که انگار می‌خواهند شیخ را فراری دهند. پولی هم که واریز شده حقوق یک ماه من هم نمی‌شود و فکر می‌کنم دست هایی وجود دارد که می‌خواهند من را از استقلال دور کنند. عقب افتادن ۵ ماه حقوقم بی احترامی به شعور من بوده و باید به هواداران استقلال بگویم که همه کار کردم و به باشگاه فرصت دادم تا پیش آنها بمانم و الان هم منتظر هستم تا با درست شدن اوضاع در کنار این تیم باشم. فقط این را باید بگویم که اگر قراردادم فسخ شد من را مقصر ندانند چون این تصمیم علی رغم میل باطنی من است و قطعا تصمیم سختی خواهد بود. من هم خانواده دارم و باید برای آنها تصمیمی درست بگیرم و اگر به موقع پول واریز نشود مجبور به فسخ قراردادم خواهم بود.»

منبع: ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلالی‌ها در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم مجوز حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی را به دست آوردند و عده زیادی از هواداران با حضور روی سکوهای این ورزشگاه به حمایت از تیم خود پرداختند.

جدا از هوادارانی که وارد کمپ مرحوم حجازی شده بودند تعدادی از استقلالی‌های مشتاق در خانه‌های اطراف کمپ حجازی به پشت‌بام منازل خود رفتند و به حمایت از تیم پرداختند.

خانه‌های اطراف کمپ مرحوم حجازی پر از تماشاگرانی بود که از روی پشت بام یا تراس خانه بالا و پایین می‌پریدند و بازیکنان محبوب خود را پشتیبانی می‌کردند. اتفاقی که روحیه اعضای تیم را در فاصله 5 هفته مانده به پایان بالا برد و به اتحاد و یکدلی نفرات برای کسب عنوان قهرمانی کمک شایانی کرد.

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس