Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:45:10 GMT

کشف ۴۸۵ میلیارد انواع کالاهای ضروری

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۲۰۰

کشف ۴۸۵ میلیارد انواع کالاهای ضروری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با عنایت به نوسانات ارزی و قیمت کالاها در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ضروری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و همچنان در سطح کشور در حال اجراست.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۷۲ ساعت از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ با کار اطلاعاتی دقیق، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری از قبیل انواع حبوبات، غلات، مواد غذایی، پروتئینی، انواع مواد شوینده و … را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این انبارها موفق به کشف دو هزار و ۵۱۴ تن و ۱۹۰ کیلوگرم انواع کالاهای اساسی و ضروری، مواد غذایی و پروتئینی، به همراه ۲۲ تن انواع کود شیمیایی ،۹۷۲ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار، ۱۹ هزار و ۹۰۰ قوطی انواع رب گوجه فرنگی، دو میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۱۰ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی، یک هزار و ۹۸۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۱۲ هزار و ۶۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی، ۸۰ هزار و ۲۸۴ بطری انواع نوشابه و آبمیوه و مواد شوینده، ۴۹ هزار و ۳۰۰ بسته انواع ماکارونی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۴۸۵ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال برآورد کرده و در این رابطه ۱۵۸ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

سردار مقیمی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات در استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی و فارس بوده از هموطنان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4924685

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار مقیمی خراسان رضوی پلیس امنیت اقتصادی احتکار شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران زلزله قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی شهر تهران روز معلم زلزله تهران هوای سالم شیوع کرونا بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان