Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹ هیات وزیران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور در جلسه هیئت وزیران بر روشن شدن علت سانحه کنارک و بیان آن برای مردم بعد از مشخص شدن تمام زوایای آن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین شیوع بیماری ویروس کرونا را آزمونی الهی عنوان کرد و گفت: احساس می‌کنم علت اینکه در حادثه ویروس کرونا جایگاه ملت ایران با تمام ملت های جهان متفاوت است و ما در همه جا شاهد کمک های مردم به یکدیگر هستیم و کار کادر درمانی ما نیز ممتاز است و در هیچ جا فداکاری و ایثاری که در ایران است یافت نمی‌شود، ریشه در فرهنگ دینی ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح گفت‌وگوهای علی ربیعی سخنگوی دولت، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

علی ربیعی سخنگوی دولت با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در خوزستان در جلسه هیئت دولت به بیان دلایل این موضوع پرداخت و گفت: امروز گزارشی که از علت شیوع گسترده کرونا در این استان ارائه شد، نشان داد که به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی ، حضور مردم در مراسم‌های عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر سبب افزایش مبتلایان شده است.

وضعیت بازار خودرو تا عید فطر بهبود خواهد یافت

همچنین حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت گفت: تا قبل از رسیدن به عید فطر حتما بازار بهتری در بخش خودرو خواهیم داشت و اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود اثرگذار خواهد بود و روش فروش فوق‌العاده را در ایام عید فطر عملی می‌کنیم.

مصرف ترافیک «شاد» تا پایان فصل امتحانات رایگان است

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و موافقت رییس‌جمهوری قرار شد که از فردا مصرف ترافیک شبکه شاد که برای آموزش آنلاین و برگزاری مجازی کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان همه کشور در نظر گرفته شده است تا پایان فصل امتحانات رایگان باشد.

ارایه ۳ پیشنهاد به ستاد کرونا درباره برپایی نماز عیدفطر و روز قدس

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به دستورجلسات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: دستورجلسات متعددی داشتیم که یکی از آنها «روز قدس» و نحوه و چگونگی اجرای مراسم این روز، دوم «بازگشایی حرم‌ها و آستان‌های مقدس» و سوم «کنکور و نحوه اجرای آن» بود. یکی دیگر از موضوعات مهم برگزاری نماز عیدفطر بود که در این باره ۳ پیشنهاد مطرح شد که برای تصمیم گیری به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حیاط دولت کروناویروس بازار خودرو روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی «همت» ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.


وی افزود: ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت می‌کنند.


حجت الاسلام سمیری ادامه داد: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه این دوره یک روزه امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود، اضافه کرد: مربی این کارگاه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور است و دو نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دزفول نیز به بیان روند فعالیت خود در عرصه کارآفرینی می‌پردازند.

وی می‌گوید: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد