Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ گفت: سامانه خیر و احسان(سخا) در راستای عدالت در توزیع بسته‌های غذایی و کمک به نیازمندان در کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ سید مرتضی بختیاری در جمع خبرنگاران در مراسم اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان که به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) انجام شد، اظهار داشت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه خیزش‌های خوبی در سراسر کشور راه‌اندازی شد و نهادهایی مانند بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  (ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و دیگر دستگاه‌ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: گروه‌های جهادی در راستای کمک‌های مؤمنانه و حمایت از نیازمندان با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی را انجام دادند که از جمله آن توزیع 10 هزار بسته غذایی توسط دانشجویان، 70 هزار بسته ارزاق توسط گروه‌ جهادی امام رضا (ع)، بوده است. تا کنون 20 هزار از این بسته‌های غذایی در 9 شهرستان توزیع شده است و 50 هزار بسته نیز در حاشیه‌های استان تهران توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ خاطرنشان کرد: 70 هزار بسته غذایی برای نیازمندان توسط قرارگاه تأمین شده است که ارزش ریالی هر کدام 250 هزار تومان است.

بختیاری بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری 3.5 میلیون بسته غذایی توسط بسیج تهیه و توزیع شده است، یک میلیون بسته توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، 500 بسته توسط بنیاد مستضعفان، 250 هزار بسته توسط هلال‌احمر و تا کنون نیز کمیته امداد بیش از یک میلیون و 100 هزار بسته در کنار اطعام مهدوی توزیع کرده است.

وی بیان داشت: نیروهای نظامی و انتظامی نیز برای توزیع بسته‌های غذایی کمک می‌کنند که تا کنون نیز اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های جهادی در بلایا و حوادث و کمک‌های این چنینی فعال هستند و جا دارد که از همت آنها تشکر کنیم.

بختیاری به راه‌اندازی سامانه سخا در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در این سامانه اطلاعات افرادی که خدمات و کمک‌های لازم را دریافت می‌کنند ثبت شده است و عدالت در توزیع انجام می‌شود و از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: امام رضا آستان قدس رضوی بنیاد مستضعفان بسیج کمیته امداد راه اندازی بسته غذایی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی