Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:47:13 GMT

سهم هنرمندان از بودجه شهرداری کرج چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۲۶۵

سهم هنرمندان از بودجه شهرداری کرج چقدر است؟

علیرضا رحیمی، معاون شهردار کرج و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که سال ۹۸ سالی پربار در حمایت از هنر و هنرمندان کرج بوده است، گفت:  راه اندازی و تجهیز خانه هنرمندان شهر، برگزاری جشنواره های فیلم، عکس، نقاشی، شعرهای آیینی و کلاسیک، تئاتر، قصه گویی و خوشنویسی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله برنامه های اجرا شده در سال ۱۳۹۸ بوده است.

او افزود: در سال ۹۸ حدود ۱۴.۵ درصد از بودجه تخصیصی سازمان فرهنگی به حمایت از هنر و هنرمندان کرج اختصاص یافت و این عدد در مقایسه با سال ۹۷ رشد چند برابری داشته است به طور مثال گروه های تئاتر و نمایش در سال گذشته بیش از ۱۰۰ شب اکران داشتند.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه گفت: در سال ۱۳۹۹ نیز این اهتمام با تاکید رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همچنین روسای کمیسیون های هنر و فرهنگ، همچنان ادامه داشته و در برنامه های ارائه شده در سال ۹۹ نیز بیش از ۲۴ درصد از بودجه به هنر و هنرمندان اختصاص یافته است.

او افزود: از این طریق نقش هنر در شهر و مدیریت شهری پررنگ و ظرفیت آن ها در معرفی تمامی اهداف فرهنگی و اجتماعی و آموزش های شهروندی به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج استفاده می شود.

رحیمی در پایان گفت: راه اندازی گالری به عنوان یکی از خواسته های اصلی هنرمندان کرج نیز در دست اقدام است و به زودی راه اندازی شده و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر خیابانی شعر آیینی هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود