Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان از توزیع ۶۸۰ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله توسط این بنیاد خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محمد اتابک با اشاره به آمار سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده اظهار کرد: با توجه به سیاست حمایتی بنیاد مستضعفان برای کمک رسانی به بازسازی مناطق سیل زده، زلزله زده و آسیب دیده در حوادث طبیعی، جمع سیمان این بنیاد برای بازسازی این مناطق آسیب دیده به بیش از ۶۸۰ هزار تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها از تجمیع آمار‌ها تا ۲۱ اردیبهشت امسال، میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده استان‌های گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان و ۱۵ استان دیگر به حدود ۳۷۹ هزار تن رسید.

وی ادامه داد: همچنین میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق زلزله زده نیز تا ۲۱ اردیبهشت، بالغ بر ۳۰۰ هزار تن بوده است.

اتابک اضافه کرد: ۶۸۰ هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی این مناطق در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله توزیع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان سیل و زلزله سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان مناطق آسیب دیده بازسازی مناطق برای بازسازی ۶۸۰ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.
وی اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد.
وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی استان همچنین از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است.
وی همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است.
سرهنگ رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!