Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:16:57 GMT

افزایش نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیر کیش

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۵۷۰

افزایش نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیر کیش

پروازها به مقصد جزیره کیش از تهران و سه استان دیگر که به دلیل شیووع کرونا حدود دوماه بود لغو شده بود، از فردا مجددا از سرگرفته می‌شود و سایر شرکت های هواپیمایی می‌توانند برای این مسافر بلیت بفروشند.

 اسفند ماه سال گذشته با توجه به مصوبه فوق‌العاده شورای سلامت جزیره کیش مبنی بر جلوگیری از شیوع بیش از حد ویروس کرونا، شرکت هواپیمایی کیش موظف شد پروازهای تهران - جزیره کیش، اصفهان - جزیره کیش، شیراز - جزیره کیش، مشهد - جزیره کیش و بندرعباس - جزیره کیش را باطل کرده و امکان سفر هیچگونه مسافری به جزیره کیش مجاز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون و با رفع محدودیت سفرها در مسیرهای منتهی به جزیره کیش، نرخ بلیت شرکت هواپیمایی ایرتور برای فردا از مبدا تهران مبلغ ۵۵۰ هزار تومان است و پرواز اکونومی کیش ایر در مسیر تهران به کیش درهمین روز تا ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هواپیمایی زاگرس نیز فردا پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت مسافران تهران به کیش را با بلیت حدود ۶۰۰ هزار تومانی جابجا می‌کند.

هواپیمایی فلای پرشیا نیز برای فردا مسافران شیرازی را با قیمت بلیت ۳۸۵ هزار تومان به کیش می‌رساند و پرواز از همین مسیر در روز جمعه با هواپیمایی کیش‌ایر حدود ۱۰۰ هزار تومان گران تر و به مبلغ ۴۶۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بلیت هواپیما در مسیر اصفهان به کیش نیز از سوی هواپیمایی کیش‌ایر در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۶۳۸ هزار تومان به فروش می‌رود.

بر اساس قیمتی که در نرخ نامه بلیت پروازهای داخلی در شهریور ماه سال گذشته صادر شد نرخ بلیت تهران به کیش در دامنه قیمتی ۲۵۲ تا ۹۵۸ هزار تومان تعیین شد و همزمان با افزایش تقاضا قیمت بلیت در این مسیر تا یک میلیون تومان افزایش می یافت. اما شییوع کرونا قیمت بلیت های تهران به کیش را در دامنه قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بسته به کلاس و ساعت پرواز حفظ کرده بود و حتی در فروردین امسال پیدا کردن بلیت ۱۰۰ هزار تومانی نیز برای سفر به کیش ناممکن نبود. 

قرار است رفع محدودیت سفر به کیش با تشدید اقدامات پیشگیرانه و بر اساس دستورالعمل و پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام می‌شود و پیش بینی می شود افزایش تقاضای سفر در این مسیر نرخ ها را  مجددا به سقف قیمت ها نزدیک کند.

برچسب‌ها کیش مشهد جزیره کیش سازمان هواپیمایی کشوری اصفهان بندرعباس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی زاگرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش مشهد جزیره کیش سازمان هواپیمایی کشوری اصفهان بندرعباس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی زاگرس کیش مشهد جزیره کیش سازمان هواپیمایی کشوری اصفهان بندرعباس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی زاگرس هزار تومان تهران به کیش جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از سوم اردیبهشت ماه تا به امروز بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای  ایران ایر اعزام شده اند گفت: در طی این سه روز حجاج از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند

وی افزود:اولین گروه زائران حج عمره  استان تهران در ساعت ۹و ۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد فرودگاه مدینه منوره  شدند.

 قربانعلی بیان کرد: عملیات اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انتظار، با انجام  پرواز شماره  ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سوم اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی شروع شد.

وی بیان کرد: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان  روزانه  تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز  رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

او گفت:برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد. 

به گفته قربانعلی  پروازهای حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی  در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام‌می‌شود.

وی افزود : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴  پرواز رفت و برگشت در مدت  ۲۱ روز  انجام‌خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶  کاروان  به سرزمین وحی اعزام‌می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه