Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:15:00 GMT

ساخت مسکن مهر در شهر جدید عالیشهر بوشهر به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۸۴۳

ساخت مسکن مهر در شهر جدید عالیشهر بوشهر به اتمام رسید

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهربا بیان اینکه ساخت مسکن مهردر این شهر به اتمام رسید گفت: از ۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ساخته شده ۳۴۳ واحد فاقد کارت اقساط است و تاکنون به بانک مسکن مراجعه نکرده‌اند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی مقاتلی ظهر امروز در نشست بررسی ساخت واحدهای مسکونی در عالیشهر بوشهر با بیان اینکه ظرفیت در نظر گرفته شده برای شهر جدید عالیشهر در طرح اقدام ملی تامین مسکن در مجموع  2 هزار250 واحد است اظهار داشت:  در این راستا یک‌هزار نفر در مرحله اول ثبت نام کردند که پس از پالایش 508 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند و با توجه به تاخیر صورت گرفته به سبب  شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل پرونده به صورت فیزیکی به بانک مسکن معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاتلی به طراحی  فاز 1و2 نقشه احداث پروژه این طرح با شش مشاور اشاره و عنوان کرد:350  واحد طراحی نهایی را سپری می کند و نقشه 200 واحد دیگر در مرحله تکمیل است و تا پایان خرداد عملیات اجرایی 350 واحد از این طرح اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت وجود متقاضی مابقی تا 1500 واحد از طریق انتخاب سازنده و به صورت طرح و ساخت اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهربوشهر با بیان اینکه سود وام مسکن مهر به 18 درصد افزایش می‌یابد تصریح کرد: متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا 20 خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از 4 درصد به 18 درصد افزایش می‌یابد.

وی از ضرب الاجل وزارت راه و شهرسازی در تعیین و تکلیف فروش اقساطی واحد های مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغیه شرکت عمران شهرهای جدید کشور، تعداد متقاضیانی که اقدام به دریافت دفترچه اقساط نکرده‌اند نرخ سود تسهیلات وام مسکن مهرآنها افزایش می یابد.

علی مقاتلی  با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر به اتمام رسیده  است افزود: در این راستا 3863 واحد مسکونی مهر افتتاح و تحویل متقاضیان شده که از این تعداد 343 واحد فاقد کارت اقساط می باشند و به بانک مسکن مراجعه نکرده‌اند.

2300 واحد مسکونی در اجرای طرح اقدام ملی در عالی‌شهر بوشهر ساخته می‌شود 3500 واحد واحد مسکونی در شهرهای جدید استان بوشهر ساخته می‌شود تهران از طرح ملی مسکن حذف شد

وی خاطرنشان کرد: از دلایل عدم دریافت دفترچه اقساط توسط متقاضیان مسکن مهر اختلاف بین اعضا و تعاونی‌ها می‌باشد و با توجه به اینکه برخی از متقاضیان در واحد سکونت داشته به دلایلی از دریافت دفترچه اقساط خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریافت دفترچه اقساط شهر جدید عالیشهر واحد مسکونی شهر بوشهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه‌ها از خاک جزیره هرمز و بوموسی استفاده می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دیروز شرکت عمران پرند تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌های مشارکتی این شهر برگزار کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران پرند در حال حاضر 33 هزار و 300 واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و اولین سری واحدها در صورت تامین زیرساخت‌های آب، برق و فاضلاب تابستان امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

همچنین 6800 واحد مسکن مشارکتی در حال ساخت بوده که قرار است حدود 2 هزار واحد دیگر به این نوع ساخت و ساز که زمین آنرا دولت تامین می‌کند، اضافه شود. در یکی از این پروژه‌ها که ساختمان‌های دو طبقه در حال ساخت است هزینه تمام شده هر مترمربع حدود 18 میلیون تومان است.

این واحدها که از وام 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می‌کنند در زمان حاضر با قیمت حدود متر 45 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

به گفته یکی از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها، از خاک جزیره هرمز و بوموسی برای ساخت برخی واحدهای مسکونی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود