Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از زخمی شدن سه غیرنظامی در استان دیالی در شرق عراق بر اثر تیراندازی داعشی ها خبر داد.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: بر اثر تیراندازی تروریستهای داعش به غیرنظامیان در منطقه الرعایه در ناحیه العباره در استان دیالی سه غیرنظامی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر یک منبع امنیتی عراق هم اعلام کرد: شماری از غیرنظامیان در تیراندازی تکفیری ها در ناحیه العباره در ۱۵ کیلومتری شمال شرق بعقوبه در استان دیالی در اواخر شب گذشته زخمی شدند.

این منبع بیان کرد: حال زخمی شدگان در حال حاضر خوب است.

به گفته این منبع امنیتی همچنین دو کشاورز در روستای ام الحنطه در نزدیکی ناحیه جلولاء در استان دیالی برای انفجار مواد منفجره ای که در زمین زراعی آنها از سوی داعشی ها کارگذاشته شده بود، زخمی شدند.

این در حالی است که قبلاً حشد شعبی عراق یورش داعش به روستای شفیق در خانقین در استان دیالی را دفع کرده بود.

خبر دیگر اینکه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از عملیاتی برای بازداشت داعشی ها در استان کرکوک هم خبر داد.

کد خبر 4924987

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش استان دیالی عراق ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ شیوع کرونا داعش ایران افغانستان روسیه مصطفی الکاظمی سوریه استان دیالی امنیتی عراق زخمی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت