Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در آیین توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان تحت پوشش و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مادران سرپرست خانوار مددجویانی هستند که به سختی گذران زندگی می‌کنند، اظهار داشت: برای کمک هرچه بیشتر به این قشر از جامعه به خصوص آن دسته که به واسطه بیماری کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند، برنامه‌های خاصی در دست اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این ارتباط کارگروه‌های تخصصی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی تشکیل شده و هم اکنون در حال عملیاتی شدن آن هستیم.

 رئیس کمیته امداد با توجه به برنامه توسعه رونق هر چه بیشتر مسائل اقتصادی خانوارها،  ایجاد اشتغال با توجه به حرفه آنان را از الویت های مهم کمیته امداد عنوان کرد و گفت: از دیگر اقدامات در حال انجام، جمع آوری آمار و اطلاعات از آسیب دیدگان تحت پوشش کمیته امداد  ناشی از بیماری کرونا است،  تا بتوانیم با دقت بیشتر و هدفمندی خاصی کمک‌های خود را به آنان ارائه کنیم.

 در این آیین که با همکاری و همدلی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در قالب پوشش ایران هم دل به انجام رسید، ۷۰ هزار بسته معیشتی در تهران و پنج استان خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان اهدا شد.

بسته های اهدایی در قالب حبوبات، رب گوجه فرنگی، سویا، برنج، روغن، چای، قند و شکر و ماکارانی به ارزش تقریبی ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در باره آخرین آمار ا بتلای قطعی به ویروس کرونا و موازد فوت ناشی از آن در کشور گفت:  تاکنون ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۷۸۳ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۴ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسید.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی

تصاویری از حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش جماران، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی