Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@15:47:52 GMT

آرزویِ بزرگِ یک پدر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۱۲۰

آرزویِ بزرگِ یک پدر

خبرگزاری میزان- صفحه khamenei_reyhaneh در اینستاگرام که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از خانواده و بانوان و سبک زندگی را منتشر می‌کند، پستی به مناسبت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) منتشرکرد. تاریخ انتشار: 15:55 - 24 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۶۴۶

خبرگزاری میزان - صفحه ریحانه، که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از زنان، خانواده و سبک زندگی را منتشر می‌کند در مطلب اخیر خود به مناسبت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) روایتی از ایشان را به اشتراک گذاشت و نوشت:

«حضرت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام: از پروردگار خود نه فرزندانی زیبارو خواستم و نه فرزندانی خوش قد و قامت، بلکه فرزندانی خواستم که فرمانبردار خدا باشند و از او بترسند تا وقتی دیدم که از خدا فرمان می‌برند شاد شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ببینید: سیاه پوش شدن حرم مطهر امام حسین (ع)

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب شهادت حضرت علی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک

 در این اقدام فرهنگی حدود ۴ هکتار از ورودی شهر سراب به همت ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری، جمعی از مسئولین و اهالی این شهرستان از زباله و نایلون‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

 شهردار شهر سراب با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است گفت: روزانه در این شهر حدود ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که سرانه هر فرد حدود یک و نیم کیلو می‌باشد.

علیپورآزاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مورد ساماندهی پسماند شهری افزود: در تلاش هستیم طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا را با فرهنگ سازی و همراهی مردم اجرا کنیم.
وضعیت:

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)