Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:45:13 GMT

احصاءاموال قابل واگذاری دستگاه ها تاخردادماه انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۱۴۷

احصاءاموال قابل واگذاری دستگاه ها تاخردادماه انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: باید اجرای ماده ۲۱ بحث پرداخت پاداش پایان خدمت از محل فروش اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی بیان کرد: جذب اسناد خزانه سال ۹۸ نیز به دلیل بیماری کرونا با وقفه مواجه شد و باید از سوی دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه سال جاری برای جذب صددرصدی، اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تاکید کرد: همچنین در سال جاری منابع اعتباری در حوزه‌های عمرانی و جاری به دلیل انقباضی بودن بودجه، باید با دقت کامل و با صرفه جویی مدیریت و هزینه شود.

وی با بیان اینکه تسریع در اجرای سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان استان ضروری است، گفت: ساخت مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

کلانتری همچنین با بیان اینکه طرح دو برابر شدن تولید و اشتغال در واحدهای تولید استان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی استان برای اجرای طرح تکمیلی یعنی تولید دو برابر و اشتغال دو برابر اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار افزود: امسال به نام سال جهش تولید نامگذاری شده و در سال جهش تولید باید همه نگاه‌ها به سمت تولید و اشتغال باشد و با توجه به اینکه بیماری کرونا، و قفه و مشکلاتی در حوزه تولید، اشتغال و معیشت مردم ایجاد کرده باید با تمام توان و ظرفیت به صورت جهادی در این حوزه عمل کنیم.

کد خبر 4925000

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج نا امید کننده خود در فصل جاری این بار برابر الشباب در خانه شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان، الاتحاد در ورزشگاه خانگی خود از الشباب پذیرایی کرد.

الاتحاد که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان است در ادامه نتایج کابوس وار خود در فصل جاری این بار برابر الشباب در خانه با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

تک گل الاتحاد را در تیم بازی حمدالله به ثمر رساند.

کریم بنزما و انگولو کانته به خاطر آسیب دیدگی به این بازی نرسیدند.

الاتحاد با این شکست در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا تعویض سرمربی در این تیم هم جواب ندهد و احتمال اخراج گایاردو زیاد باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه