Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@11:32:39 GMT

توافق فرهاد مجیدی و استقلال حاصل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۳۵۲

توافق فرهاد مجیدی و استقلال حاصل شد

ملاقات سعادتمند با فرهاد در مجموعه ورزشی انقلاب شرایط را تغییر داد. حالا روابط این دو نفر به‌مراتب گرمتر از گذشته شده و بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات مرتفع شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روز‌های گذشته و به‌ویژه در نیمه دوم فروردین هنگامی که رابطه فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند اصلاً گرم نبود این شایعه بر سر زبان‌ها افتاد که سرمربی آبی‌پوشان در تابستان امسال عوض شده و فرد دیگری به‌جای مجیدی سکاندار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان مقطع بحث بر سر آن بود که با توجه به احتمال بالای جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان و رابطه خوب او با مدیرعامل کنونی استقلال، شاهد بازگشت این مربی خواهیم بود ولی ملاقات سعادتمند با فرهاد در مجموعه ورزشی انقلاب شرایط را به‌گونه‌ای دیگر تغییر داد. حالا روابط این دو نفر به‌مراتب گرمتر از گذشته شده و بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات مرتفع شده است. روی همین اصل احتمالاً طرفین برای تداوم همکاری نیز نقشه‌هایی در سر دارند. نقشه‌هایی که اخباری در رابطه با آن‌ها به گوش ما هم رسید.

قول محرمانه برای فصل آینده
البته که در حال حاضر همه‌چیز نه تنها در استقلال بلکه در کل فوتبال ایران به‌معنای واقعی کلمه نامشخص است، اما به هر حال باشگاه‌ها باید استراتژی بلندمدت داشته باشند. خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که توافقاتی به‌صورت محرمانه حاصل شده و قول‌هایی از طرف مدیرعامل یا نزدیکان او به فرهاد مجیدی داده شده است مبنی بر اینکه فصل آینده نیز هدایت استقلال را برعهده خواهد داشت و باشگاه در شرایط کنونی اصلاً به تغییر مربی فکر نمی‌کند. در واقع به مجیدی گفته‌اند از نظر ما، شما برای فصل آینده هم تأیید شده هستی مگر اینکه خودت تصمیم دیگری داشته باشی.
ناگفته پیداست این خبر نه از طرف مدیریت باشگاه و نه از طرف فرهاد مجیدی در شرایط کنونی تأیید نخواهد شد ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد استقلال می‌خواهد سرمربی جوان و محبوب خودش را حفظ کند.

نتایج احتمالی؟
مجیدی در یکی از بدترین برهه‌های استقلال آبروی ورزشی خودش را در دست گرفت و با نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی ریسک بسیار بزرگی انجام داد، بنابراین مدیران کنونی باشگاه هم باید حرکت او را به‌نوعی جبران کنند. از طرف دیگر آن‌ها به خوبی می‌دانند اگر مجیدی بنا به هر دلیلی کنار گذاشته شده یا خودش برود، جانشین او باید آن‌قدر بزرگ باشد که توسط هواداران پذیرفته شود. همین مسئله بحث انتخاب سرمربی جدید را برای مدیران ارشد باشگاه بسیار دشوار می‌کند. البته کاملاً بدیهی است اگر قرار بر ادامه رقابت‌های لیگ برتر شود، نتایجی که استقلال با فرهاد طی ۱۰ بازی آتی (و احتمالاً جام حذفی) کسب خواهد کرد نقش بسیار مهمی می‌تواند در آینده کاری این مربی ایفا کند. بدون شک اگر سوت آغاز مجدد لیگ برتر به صدا دربیاید و فرهاد مجیدی نتایج خوبی بگیرد، قطعاً فصل آینده نیز از جای خودش تکان نخواهد خورد، چون حمایت جدی طرفداران را پشت‌سرش دارد. فراموش نکنیم که انصافاً تیم فرهاد در زمستان سال گذشته فوتبال زیبایی ارائه می‌کرد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز تمام عیار رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ویرانی‌ مناطق مختلف آن در کنار شهادت، مجروحیت و آوارگی هزاران نفر از ساکنان آن، این رژیم بدون دستیابی به هیچ یک از اهداف اعلامی، همچنان بر طبل جنگ می‌کوبد.

بیشتر بخوانید: طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز نوشت که در سایه تدارک برای عملیات زمینی در رفح «بر اساس برآوردهای ارتش اسرائیل طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوبی‌ترین منطقه نوار غزه (رفح) یا توافق تبادل گروگان‌ها با حماس، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد».

بر اساس این گزارش طی این مدت تصمیمی نهایی درباره جنگ غزه گرفته خواهد شد.

این در حالی است که وزیر خارجه رژیم اسرائیل یسرائیل کاتس پیشتر گفته بود که در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس، «می‌توان حمله به شهر رفح را به تاخیر انداخت».

بامداد روز شنبه (۲۷ آوریل) حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را درباره طرح این جنبش درباره تبادل اسرا و آتش‌بس که به میانجیگران مصری و قطری در ۱۳ آوریل ارائه کرده بود، دریافت کرده و در حال بررسی آن است.

در حالی که برخی مقامات ارشد صهیونیست اعلام می‌کنند که تل‌آویو در هچ توافقی امتیازدهی نخواهد کرد و از تحقق اهداف اصلی جنگ یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا کوتاه نخواهد آمد، برخی دیگر از این مقامات درباره هرگونه حمله زمینی به رفح و افتادن مجدد در دام کمین‌های مقاومت هشدار می‌دهند و نابودی حماس را غیرممکن توصیف می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228963 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!