Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: برای نخستین ‌بار در بیمارستان امام‌رضا(ع) که بیمارستان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش است، زمینه استفاده از تخصص متخصصان طب ایرانی در کنار متخصصان عفونی برای درمان بیماران کرونایی فراهم شده و مشاوره روزانه از سوی پزشکان مسئول بیماران که اغلب متخصصان عفونی هستند، برای بیماران بستری درخواست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از این اقدام، افزود: حتما به‌ زودی شاهد نتایج بسیار خوب این اقدام و بهره‌مندی بیماران از درمان تلفیقی طب ایرانی و طب رایج در این مرکز درمانی خواهیم بود.

حسینی یکتا با اشاره به وجود بسترهای بسیار در نظام سلامت که می‌توانند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرند، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد فعال شدن این پتانسیل در دیگر مراکز درمانی و توسعه بهره‌گیری از این روند درمان تلفیقی در تمامی بسترهای موجود نظام سلامت باشیم تا مردم بتوانند از خدمات علمی هر دو حوزه بهره‌مند شوند.

کد خبر 511372 برچسب‌ها طب سنتی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طب سنتی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟