Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@00:24:05 GMT

واکنش هالند به شایعات حضور در رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۵۶۶

واکنش هالند به شایعات حضور در رئال مادرید

ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند می‌گوید به شایعات درباره انتقالش به رئال مادرید توجهی نکرده و حواسش معطوف انجام وظیفه‌اش با پیراهن بوروسیا دورتموند است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند پدیده نروژی باشگاه بوروسیا دورتموند که مدتی است با شایعات بسیار زیادی درباره انتقالش به رئال مادرید مواجه است می‌گوید با وجود این شایعات همه حواسش را به انجام وظیفه‌ای که در دورتموند به عهده دارد معطوف کرده و به این شایعات توجهی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند ۱۹ساله بعد از انتقال از سالزبورگ به دروتموند در این تیم آلمانی هم درخشان ظاهر شد تا به یکی از پرخواهان‌ترین ستار‌های فوتبال اروپا تبدیل شود. از جمله مهمترین شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که مدتی است درباره او مطرح شده انتقالش به رئال مادرید در فصل تابستان است.

هالند اما در گفتگو با اسکای در این باره گفت:

” تمرکز من تیم فعلی‌ام دورتموند است نه اینکه کدام تیم به من توجه نشان داده یا خواهد داد. من به انجام وظیفه‌ام فکر می‌کنم و این را بیشتر از هر چیزی دوست دارم. تمرکز من روی این است”.

در تازه‌ترین اظهاراتی که هالند را به رئال مادرید نزدیک نشان می‌دهد، یکی از دستیاران سابق سرمربی رئال مادرید هالند را به عنوان بهترین جایگزین ممکن برای کریم بنزما دانسته و گفته بود او ثابت کرده که می‌تواند در برنابئو موفق باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سالزبورگ رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند رئال مادرید سالزبورگ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد

 شایعات عجیب چند روز اخیر در مورد افشین قطبی تکذیب شد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی در مورد احتمال بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران منتشر شده است. بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی از همکاری با سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس استقبال کرد و از آن مقطع اخبار در مورد احتمال حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی ایران شنیده شده است.

البته افشین قطبی در یک مصاحبه مفصل و اختصاصی با ورزش سه پیش از تعطیلات نوروز مدعی شد هنوز در این مورد به جمع‌بندی خاصی نرسیده و هنوز توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

اما در ۴۸ ساعت اخیر شایعات عجیبی در مورد احتمال حضور افشین قطبی در تیم ملی ایران مطرح شد که خیلی زود با تکذیب مدیر برنامه و دوست نزدیک او مواجه گردید. 

چندی قبل حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، رسماً به عنوان سرمربی تراکتور فعالیت خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم ملی قطعی شده باشد. دیروز شایعاتی منتشر شد که قرار است افشین قطبی به عنوان دستیار و جانشین حمید مطهری در تیم ملی ایران مشغول فعالیت شود که به نظر این خبر صحت ندارد. مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه افشین قطبی، در مصاحبه با ورزش سه مدعی شد هیچ صحبتی در خصوص حضور افشین قطبی به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی وجود نداشته و سرمربی فعلی تیم ملی ایران اخیراً در ارتباط با خود افشین قطبی پیشنهاداتی در خور تخصص و حرفه او ارائه داده و قرار است به زودی سرمربی فعلی اف سی ونکوور کانادا در این مورد پاسخ نهایی را به خود امیر قلعه‌نویی اعلام کند.

اما اخبار در مورد حضور دائم افشین قطبی به عنوان دستیار در کادر فنی امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار نیست قطبی در این سمت در تیم ملی ایران مشغول به فعالیت شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)