Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@00:23:02 GMT

واکنش رومنیگه به اظهارات اخیر ورنر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۶۹۱

واکنش رومنیگه به اظهارات اخیر ورنر

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به اظهارات اخیر مهاجم تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ واکنش نشان داد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که از اظهارات اخیر تیمو ورنر، مهاجم آلمانی تیم فوتبال راسنبال لایپزیگ متعجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود ورنر 24 ساله به شدت مورد توجه باشگاه لیورپول است، اما شایعاتی نیز مبنی بر علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ نسبت به جذب او در رسانه‌های آلمانی منتشر شده است.

ورنر اخیراً به نشریه آلمانی «بیلد» گفته بود: بایرن باشگاهی بزرگ است و نیازی نسبت در این باره صحبت کنیم. هانسی فلیک هم این فصل ثابت کرده که مربی واقعاً خوبی است، اما اگر قرار باشد در آینده به تیمی دیگر ملحق شوم، ترجیح می‌دهم در خارج از آلمان بازی کنم تا بایرن مونیخ. تجربه چالش دیگری برای من جذاب‌تر خواهد بود تا اینکه بخواهم در بوندس‌لیگا از تیمی به تیم دیگر بروم.

رومنیگه در واکنش به اظهارات مهاجم آلمانی لایپزیگ به نشریه «بیلد» گفت: واقعاً دیگر چیزی من را متعجب نمی‌کند، اما هرگز ندیده‌ام که بازیکنی این چنین در پاسخ به شایعات به طور علنی صحبت کند.

توافق سانه با بایرن مونیخ برای عقد قراردادی 5 ساله

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را دارد که در جدول گلزنان بوندس‌لیگا با 25 گل‌زده در صدر ایستاده، این در حالی است که ورنر چهار گل کمتر از او به ثمر رسانده است. در حالی که احتمال پیوستن لروی سانه به بایرن در تابستان نیز وجود دارد، بعید به نظر می‌رسد بایرنی‌ها نیازی به جذب ورنر داشته باشند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لایپزیش بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لایپزیش بایرن مونیخ لایپزیش بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ، تیمی که به رئال مادرید خوب می‌بازد و بارسلونا را خوب می‌برد!

دیدار برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-۲ راهی فینال شد. بایرن مونیخ طی سالیان اخیر تقریبا هیچ حرفی برای گفتن مقابل رئال مادرید نداشته است. به مرور چند نکته آماری می پردازیم:

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟

بایرن مونیخ برای یازدهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد؛ بیشترین باخت یک تیم مقابل تیمی دیگر در تاریخ این رقابت ها. رئال مادرید در ۹ بازی اخیر خود مقابل بایرن مونیخ در‌ لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده است. (۷ برد و ۲ تساوی) این درحالی است که بایرن مونیخ در ۹ بازی اخیر خود مقابل دیگر تیم مدعی فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا در این رقابت ها به ۸ برد رسیده است.  بایرن مونیخ در ۱۷ بازی اخیر خود مقابل‌ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ، تیمی که به رئال مادرید خوب می‌بازد و بارسلونا را خوب می‌برد!
  • مکس ابرل: همه ما یک فینال تمام آلمانی می‌خواستیم به جز داوران لهستانی!
  • رئال در آستانه حذف: دیویس توخل را به فینال می‌برد
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم