Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
بزرگترین تولیدکننده انواع میز و صندلی های استیل طلایی – نقره ای – شیک و جذاب - لاکچری - مدرن - بسیار ظریف و خوشگل در کشور با ابعاد دلخواه شما و در رنگ های سیلور و گلد. استیل های به کار رفته در سازه ها وارداتی و با گرید بالای 304 میباشد. آبکاری محصولات با نوع آبکاری پی وی دی ابکاری در خلع انجام میشود که بهترین نوع آبکاری میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه محصولات در ابعاد و رنگ های دلخواه شما عزیزان تولید میشود.
مدل میز استیل
از یک فروشگاه اینترنتی مبلمان منزل چه انتظاراتی دارید؟ ارائه برندهای مختلف و مدل های مختلف برای هر محصول که امکان انتخاب میان آنها برای کاربران فراهم باشد. قیمت های منصفانه و رقابتی که بتوان با خیال راحت دست روی دکمه خرید گذاشت. دسترسی آسان به همه قسمت های سایت و امکان بررسی محصولات مختلف با جزئیات و مقایسه آنها با یکدیگر برای رسیدن به بهترین گزینه که خرید را راحت تر نماید. روش های مختلف پرداخت و احتمالاً امکان مشاوره با فروشنده برای انتخاب بهترین راه برای خرید هم می توانند از معیارهایی باشند که معرف یک فروشنده خوب در فضای اینترنت هستند. اما مجموعه پاراپت پلاس گزینه های بهتری برای شما در نظر گرفته است. هر چند این معیارها را احتمالاً می توانید در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی متعلق به شرکت های مختلف تولید و فروش مبلمان بیابید، اما قصد داریم شما را با خدماتی جدیدی در این عرصه آشنا کنیم.
مدل میز تلویزیون استیل
مجموعه پاراپت پلاس با سال ها تجربه اندوزی در زمینه تولید و ساخت مبلمان استیل و وسایل دکوراتیو منزل استیل اکنون قصد دارد این تجربه گران‌بها را در پاراپت پلاس WWW.ParaPetPlus.com با شما نیز به اشتراک بگذارد. هر چند برای رسیدن به مجموعه ای در خور کاربر ایرانی نیاز به تلاش زیادی داریم، اما با استفاده از هنر متخصصان ایرانی و تجربه ای که مردان و زنان پاراپت پلاس در ساخت وسایل خانه کسب کرده اند، سعی نموده ایم برای ایرانی ها بهترین باشیم. دور ماندن از گران فروشی، نرفتن سراغ سودهایی که ارزش هر مجموعه ای را زیر سؤال می برد، رعایت معیارهای فرهنگ ایرانی در ساخت و تولید مبلمان و احترام به حقوق مصرف کننده چیزهایی است که ما در پاراپت پلاس می توانیم به آنها افتخار کنیم. در زیر ادرس و شماره تماس کارگاه تولیدی ما درج شده است.
مدل میز و صندلی استیل
فراتر از یک فروشگاه اینترنتی
شرکت پاراپت پلاس تولید کننده محصولات دکوراتیو منزل اعم از انواع مدل های مبلمان، فروش میز عسلی استیل ، کنسول استیل، جلو مبلی استیل و سایر وسایلی است که زینت بخش خانه های ایرانی ها است. تولید این محصولات فراتر از یک منبع درآمد و فروش، هنر، علاقه و استعدادی است که ما در پاراپت پلاس آن را سینه به سینه همراه خود داریم.
حال با ارائه محصولات تولیدی و منحصر به فرد خود در سایت در درجه اول قصد داریم تا فاصله میان تولید کننده ایرانی با مصرف کننده ایرانی را به صفر برسانیم. حذف واسطه ها قدمی بزرگ برای کاهش قیمت ها و تولید با کیفیت است که ما هم در این راه همراه هستیم. از این گذشته بازار چنین محصولاتی در ایران نیاز به داشتن فروشگاه هایی تخصصی را احساس می نماید. از این رو برخلاف بسیاری از فروشنده های اینترنتی که سوپرمارکتی از محصولات را برای ارائه دارند، در پاراپت پلاس تنها در مسیر تخصص خود قدم برداشته ایم.
مدل میز جلومبلی استیل
خرید و فروش و کسب روزی عضو جدایی ناپذیر زندگی انسان در هر برهه و زمانه ای است. اما صرف فروش تنها چیزی نیست که ما در پاراپت پلاس دنبال آن باشیم. متخصصی ما در ساخت و تولید محصولات مندرج در سایت همیشه آماده شنیدن نظرات مشتریان و کاربر ایرانی هستند. برای بهترین خرید در کنار شما هستیم. از جنس و مشخصات گرفته تا کارایی و ضمانت نامه ها هر چیزی که باشد برای ما شنیدن صدای مشتری و پاسخ دادن به او یک افتخار است. برای خرید بهترین ها در پاراپت پلاس سعی داریم مجموعه ای کامل باشیم.
مدل صندلی اپن استیل
محصولات ما هنر ماست.
محصولاتی که در سایت مجموعه پاراپت پلاس برای کاربران در معرض فروش قرار داده شده است، از جمله فروش میز استیل ووو همگی ساخته و دست رنج تولید خود ما است. در سال های زیادی که از تجربه اندوزی ما در تولید چنین محصولاتی می گذرد، به علم خوبی از سلیقه ایرانی رسیده ایم. تولیدی موفق است که همسو با فرهنگ و سلیقه مشتریان پیشرفت کرده باشد. از این رو سعی کرده ایم تا با تطبیق هنر خود با سلیقه مشتریان محصولاتی ارائه نماییم که هر چند قیمت مناسبی دارند اما خاص و منحصر به فرد باشند.
برای خرید چنین وسایلی وسواس داشتن، چیز عجیبی نیست. برای رفع نیاز تنوع طلبی کاربران ایرانی در محصولات دکوراتیو سعی نموده ایم ما نیز تنوع تولید را به حد قابل قبولی برسانیم. از این رو با کمی گشت و گذار در سایت پاراپت پلاس می توانید هر آنچه سلیقه خودتان است را انتخاب کنید.برای مشاهده جدید ترین مدل های فروش میز تلویزیون استیل کلیک کنید تا وارد صفحه محصولات ما شوید.
مدل میز ناهارخوری استیل
خدمات ما در پاراپت پلاس
استیل یکی از بهترین متریالی است که بیش از 50 درصد ماده خام اولیه تولید در صنایع مختلف را به خود اختصاص داده است. دوام بسیار بالا، تطابق با شرایط محیطی مختلف، زیبایی خیره کننده، امکان اجرای طرح های جذاب و گوناگون، شکل پذیری مناسب، مقاومت بالا در برابر هوا و اکسایش، ضد آب بودن و ضد زنگ بودن از جمله مزیت هایی است که استیل را به ماده اولیه اصلی در بسیاری از صنایع تبدیل نموده است. مجموعه پاراپت پلاس با تطبیق سلیقه ایرانی با استفاده از متریال به روز دنیا سعی در تولید محصولاتی درجه یک و به روز برای ایرانی ها را دارد. در همین راستا تولیدات و خدمات زیر را برای کاربران ایرانی آماده نموده ایم.
• تولید میز عسلی استیل
• تولید و فروش میز جلو مبلی استیل
• کنسول استیل
• میز ناهارخوری استیل
• میز تلویزیون استیل
• نصب نرده و حفاظ استیل
• نصب شیشه دودبند
مدل میز عسلی استیل
جزئیات هر یک از تولیدات، به همراه مشخصات آنها و خدمات پس از فروش این محصولات را می توانید در بخش های مختلف سایت فروشگاهی ما دنبال کنید. تمام این محصولات را از دست به دست می رسانیم. قیمت منصفانه و به دور از هیجان بازار، خدمات پس از فروش و مشاوره های تخصصی در این زمینه را هم حق مشتری می دانیم.
مدل مبل راحتی استیل
هر آنچه شایسته یک ایرانی است.
برای برداشتن قدم های بزرگ در عرصه تولید تمام انرژی خود را معطوف نموده ایم. حمایت ایران و ایرانی آخرین برگی است که می تواند مجموعه پاراپت پلاس را در این عرصه در اوج نگه دارد. تا کنون مفتخر بوده ایم که شما را هم در کنار خود داشته ایم و در سخت ترین شرایط هم دستان شما را در کنار خود حس کرده ایم. از این بابت مفتخریم. از این پس نیز با قدرت بیشتری برای رقم زدن بهترین ها در کنار شما خواهیم بود تا به هر آنچه شایسته ایرانی است، دست یابیم.
مدل میز کنسول استیل
آدرس کارگاه ما واقع در:
تهران - چهاردانگه، خیابان کشاورز ، خیابان زارع، باغ جمشید، پلاک11
آدرس سایت : فروشگاه اینترنتی پاراپت پلاس WWW.ParaPetPlus.com
شماره تماس های ما:
جناب آقای مواسات : 09121820838
سرکار خانم فلاحتکار : 09125802855
شماره دفتر مرکزی : 02166517164

پیراهن زنانه با طرح های متنوع و زیبا
خرید اینترنتی لباس بچگانه
لباس بچگانه شیک با قیمت مناسب
ست خانگی دخترانه وپسرانه باطرح ورنگ متنوع
دیزاین خاص و فوق حرفه ای گل طبیعی
خانه ایده آل خودبرای خرید یااجاره راپیداکن
نزدیکترین فروشگاه وخدمات موردنظرت روپیداکن
تخفیف 50درصدی پوشاک بچگانه
استایلت رو زیباتر از همیشه بساز
بهترین های هر خدماتی رو اینجا پیدا کن!
ثبت سفارش جدیدترین کالکشن بهاره زنانه
با کیفیت ترین برندهای رنگ مو ارزان قیمت

تازه ترین مطالب دنیای مد(طلا و جواهرات، لباس و کیف و کفش، دکوراسیون، مد و...) سایر مطالب دنیای مد
دکوراسیون اتاق خواب های سلطنتی

مدل های کمد دیواری ریلی

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب است ؟

مدل کاشی بین کابینتی

ست لباس مردانه

جدیدترین مدل کت های مجلسی مردانه

شیک ترین سرویس بهداشتی های سلطنتی

شیک ترین مدل جا گلدانی

مدل تیشرت لانگ مردانه

مدل مانتو خاص

فرق رنگ طوسی و خاکستری

مدل شلوار فاق بلند زنانه
سایر مطالب دنیای مد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نموده ایم برای خرید فروش میز مدل میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیرمحمد رضایی از طراحان بازی رویداد ملی بازی آرا  گفت: رویداد ملی بازی آرا که با هدف تولید و رشد بازی‌های محتوایی برگزار می‌شود، کمک به صنعت تولید بازی فاخر ایرانی اسلامی است.

رضایی افزود: بازی سازان خوبی داریم که به محتوا خوب پرداختند، اما حمایتی از آنها نشده و فکر می‌کنم مثل سینما که سه نوع سینما داریم ما در بازی هم همینطور هستیم بازی تجاری است و نوع دیگر به آنها پرداخته می‌شود و از آنها حمایت می‌شوند و بازی‌های که قرار است فاخر باشند و نشان دهنده فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشند، احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارند تا بتوانند شکل بگیرند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازی‌های ایرانی باشیم.

رویداد محتوایی بازی آرا از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت با معرفی بازی های منتخب در تهران برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داروی ایرانی SMA در چه مرحله‌ای است؟
  • برگزاری رویداد ملی «عطر و رایحه ایرانی» در کاشان
  • ساخت و بازسازی ۲ هزار قلم قطعات نیروگاهی به‌ دست متخصصان مشهدی
  • رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای