Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از به تعویق افتادن مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی دوره چهارم این مسابقات که قرار بود بهار ۹۹ برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است در تابستان سال‌جاری اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان مبتکر مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه در کشور، حاضر است تجربیات خود را در اختیار مجموعه‌های علاقه‌مند در اجرای این مسابقات قرار دهد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان نامه (۳MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

علیزاده خاطرنشان کرد: این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود. در ایران به‌همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵ به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل و ملی در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ ادامه یافته است.

وی گفت: در دوره اخیر، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص‌های مسابقات بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئینزلند مورد بازبینی قرارداد و دستورالعمل اجرایی دوره چهارم براین اساس تنظیم، ابلاغ و اجرا شده است.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: پایان نامه معاون فرهنگی جهاددانشگاهی دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی