Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@14:15:01 GMT

درآمدهای پرسپولیس کفاف بدهی ۵۰ میلیاردی را می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۹۰۸

درآمدهای پرسپولیس کفاف بدهی ۵۰ میلیاردی را می‌دهد؟

باتوجه به رشد فزاینده قیمت ارزهای خارجی، باشگاه پرسپولیس شرایط بسیار نامطلوبی را تجربه می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمتر از ۴۸ ساعت از توافق باشگاه پرسپولیس با کارگزار اسپانسری می‌گذرد. هواداران این تیم تصور می‌کردند که با دریافت رقمی حدود ۳۵ میلیارد، مشکلات مالی شان به حداقل خواهد رسید اما حالا رشد فزاینده قیمت ارزهای خارجی سبب شده تا بدهی پرسپولیس به همان میزانی برسد که این تیم قرار است از اسپانسر خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید بهتر باشد این پرونده ها با جزئیات بیشتری بررسی شوند؛ البته بدون احتساب این که قرار است برخی از ان ها به دادگاه CAS بروند.

۱. برانکو ایوانکوویچ: سرمربی موفق پرسپولیس حکم یک میلیون و ۵۰ هزار یورویی را از دادگاه فیفا گرفته است و همچنین پنج درصد سود به این رقم اضافه خواهد شد و این جدا از ۲۰ هزار فرانکی است که قرمزها باید به دادگاه بدهند. (۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان)

۲. زلاتکو ایوانکوویچ: وقتی برادر برانکو ایران را ترک می‌کرد، ۱۰۰ هزار یورو طلبکار بود اما حالا حکم ۱۰۵ هزار یورو غرامت را هم گرفته تا طلبش به رقم ۲۰۵ هزار یورو برسد. (۲۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان)

۳. ایگور پانادیچ: ایگور ۴ سال مربی دروازه بان های پرسپولیس بود و حالا علاوه بر ۷۶۸۴۰ یورو طلبش، حکم ۸۶ هزار یورو غرامت را هم در جیب دارد که به این رقم باید ۵ درصد سود را هم اضافه کرد. (۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان)

۴. مارکو استیلینوویچ: بدنساز سابق سرخ ها در مجموع ۱۱۴ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد. پرسپولیس تقاضای حکم گراند او را کرده بود که رسیده است. (۲۷ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان)

۵. سرتن چوک: چوک تنها یک فصل دستیار برانکو بود اما حقوقش را به طور کامل دریافت نکرد و حالا منتظر این است که پرسپولیس ۱۰ هزار یورو به حسابش واریز کند. (۲۸ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان)

۶، ۷، ۸. گابریل کالدرون: فیفا هنوز حکم سرمربی آرژانتینی را صادر نکرده اما او طلب ۵۵۰ هزار دلار را کرده است. خواگین و اینیگو نیز حدود ۱۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلبکارند تا رقم درخواستی آن ها به ۶۵۰ هزار دلار برسد. (۳۹ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان)

۹. ماریو بودیمیر: مهاجم کروات و سابق قرمزها بیشترین میزان طلب را به عنوان یک بازیکن دارد. او ۴۷۵ هزار یورو را از پرسپولیسی ها طلب کرده که احتمالا دادگاه CAS نیز حکم فیفا را عینا تکرار خواهد کرد. (۴۸ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان)

۱۰. نیلسون کوریا جونیور: دروازه بان پرسپولیس در لیگ های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم ۸۳ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است. (۴۹ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان)

۱۱. فرناندو گابریل: آخرین پرونده سرخ ها به این ستاره برزیلی مربوط است که تنها یک نیم فصل پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. گابریل ۲۳ هزار دلار باید از پرسپولیس بگیرد. (۵۰ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان)

* این رقم نسبتا دقیق بدهی پرسپولیس است: ۵۰ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان که البته در صورت افزایش نرخ ارز، این مبلغ نیز بالاتر خواهد رفت.

* پرسپولیس بیش از ۶۲۳ هزار دلار از فیفا طلب دارد. این نهاد قبول کرده که مبلغ را برای پرداخت طلب نیلسون و چوک هزینه کند و همچنین هزینه دادرسی برای احکام CAS را هم بدهد.

* سرخ ها در یک ماه آینده بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان از آتیه داده پرداز دریافت خواهند کرد.

* این باشگاه طلب ۴۰۰ هزار دلاری از آنتورپ بلژیک دارد

.
* برخی از ۱۱ پرونده بالا باید به زودی پرداخت شوند اما مواردی مانند کالدرون شاید تا سال بعد همین مقطع نیز باز بمانند.

* پرسپولیس تا مقطع کنونی سال آینده باید ۱۰۰ درصد حقوق فصل بعد بازیکنان و ۴۵ درصد حقوق باقی مانده این فصلشان را هم بپردازد.

به نظر شما باشگاه پرسپولیس چگونه این بحران گسترده را مدیریت خواهد کرد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بدهی پرسپولیس بدهی پرسپولیس پرسپولیس تهران میلیون تومان هزار یورو هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد