Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:14:30 GMT

سرقت اموال منزل به بهانه ماساژ درمانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۰۰۰

سرقت اموال منزل به بهانه ماساژ درمانی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی که به عنوان ماساژ درمانی به منازل شهروندان مراجعه می کرد و پس از بی هوشی اموالشان را سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، گفت : هجدهم اسفند ماه فردی با مراجعه به کلانتری 106 نامجو به مأموران اعلام می دارد از طریق فضای مجازی با فردی به نام مجید که خود را متخصص در زمینه ماساژ درمانی می دانست آشنا شدم و قرار شد با پرداخته هزینه ای در هفدهم اسفند ماه به منزلم آمده و مرا ماساژ درمانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور متهم در همان دقایق اولیه با تعارف آبمیوه من را بیهوش و اموالی از قبیل وجه نقد - گوشی تلفن همراه و لب تاپم را بسرقت برده است .

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری به شیوه بیهوشی" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اظهارات شاکی پرونده و اطلاعات اندکی که شاکی از سارق داشت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب سرقت و با بهره گیری از همان اطلاعات اندک بدست آمده از متهم پرونده ، موفق به شناسایی سارق می شوند. با شناسایی دقیق متهم پرونده و در بررسی بعمل آمده از سوابق وی مشخص شد که مجید با تشکیل یک کانال در فضای مجازی و تبلیغ گسترده با شماره تماس های مختلف شهروندان را جذب و پس از حضور در منازل آنها با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزشی را سرقت می کند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پایگاه سوم ، با شناسایی محل سکونت مجید در شهر کرج ، با هماهنگی مقام قضائی به این شهرستان اعزام و موفق به دستگیری وی می شوند .

سرهنگ دستخال ابراز داشت: متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده اعتراف کرد، همچنین متهم به انجام سرقت های مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران معترف که با تلاش کارآگاهان تعداد دیگری از مال باختگان و شاکیان پرونده شناسایی و برای طرح و پیگیری شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت : ارزش ریالی مجموع سرقت هایی که توسط متهم انجام شده بالغ بر 2 میلیارد ریال می باشد که در ادامه رسیدگی به پرونده ، قرار قانونی از سوی مقام قضائی صادر و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان و مال باختگان احتمالی پرونده ، همچنان در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت سرقت اموال منزل ماساژ درمانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماساژ درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی