Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@12:20:05 GMT

کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در غرب پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۰۵۵

کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در غرب پایتخت

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از کشف یک هزار و 400 دلار تقلبی در حوالی میدان صادقیه خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "علی محمدی "در تشریح جزئیات این خبر،بیان داشت: با توجه به نسانات ارزی شدید در کشور عده ای سودجو با سو استفاده از این شرایط اقدام به جعل ارز های بین اللملی کرده و آن را وارد بازار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در ادامه توضیح داد: روز گذشته بیست سوم اردیبهشت ماه یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از صرافی ها قصد داشت هزار و 400 دلار تقلبی را به ریال تبدیل کند، که با هوشیاری متصدی صرافی و اعلام به موقع وحضور سریع ماموران دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت بزه انتسابی را منکر و اذعان داشت، این دلار ها را از یکی از دوستان خود دریافت کرده که بلافاصله ماموران با شناسایی مخفیگاه وی اخذ دستور قضائی ، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و بیان داشت، این دلار ها را یکی از دوستانش که در خارج از کشور ساکن می باشد تهیه و پس از فروش به افراد عادی تبدیل به ریال می کردم.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم به همراه پرونده و اسکناس های جعلی برای اخذ دستور قضائی تحویل پلیس امنیت اقتصادی تحویل شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه ارزش ریالی دلار های تقلبی کشف شده حدود 230میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: سارقان و مجرمان برای انجام اعمال مجرمانه خود همیشه سوژه های سهل الوصول را انتخاب می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود رسیده و فرار کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامی و پیشگیرانه را جدی گرفته و در صورت هرگونه موارد مشکوک را سریعا از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار تقلبی غرب پایتخت پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه