Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:26:14 GMT

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دامغان + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۱۳۳

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دامغان + تصویر

مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان دامغان با تهیه ۳۵۰۰ بسته معیشتی و رمز یا صاحب الزمان(عج) در محل مصلی امام خمینی(ره) آغاز شد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در آئین آغاز مرحله دوم رزمایش "کمک مؤمنانه" در شهرستان دامغان که باحضور امام جمعه و جمعی از مسئولان نهادهای فعال در این رزمایش در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به شناسایی 3500 خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان دامغان با همکاری نهادهای حمایتی اظهار داشت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان دامغان ویژه ماه مبارک رمضان، بیش از 6000 بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور با اشاره به مشارکت سپاه و بسیج، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، بهزیستی و دفتر آستان قدس رضوی شهرستان دامغان در اجرای این رزمایش خداجویانه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان دامغان 250 هزارتومان است.

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش مواسات شهرستان دامغان با بررسی‌های انجام شده و شناسایی نیازمندان واقعی و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، 3500 بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، گوشت قرمز یا مرغ، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، سویا، رشته و چای با همکاری نهادها و خیران نیک اندیش تهیه شده و توزیع می‌شود.

دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سمنان برگزار شدروایت دوربین از همدلی سمنانی‌ها در رزمایش مواساتهمدلی گروه جهادی «حیدریون» استان سمنان برای کمک مومنانه به نیازمندان/سبدهای حمایتی «غذایی» با «چاشنی خوراک فرهنگی»

گزارش از جواد رمضانیان

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان دامغان کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی

به گزارش خبرآنلاین، حسین ظفری، سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: سدهای شوسف و چهار فرسخ پرشده است و سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است.
مهر در خبری نوشت:وی افزود: به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردوهای کمک‌دار مقدور است. تاکنون جان‌باخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.
ظفری در ادامه گفت: وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است و بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است. سیل و آب‌گرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.
وی همچنین در خصوص وضعیت محورهای استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کرد: تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، آب‌نماها بسته است.
وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محور عشق‌آباد به بردسکن مسدود است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902420

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان