Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره راهکارهای «جهش تولید» عنوان شده است که اطلاعات ارسالی به بانک جهانی برای تعیین رتبه ایران در گزارش انجام کسب وکار، تا سال 2014 با واقعیت فاصله زیادی داشته است.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، در پی نامگذاری سال جاری تحت عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری و ابلاغ اولویت‌های شعار سال از سوی رییس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ مجلس علیرغم شیوع ویروس کرونا با برگزاری جلسات متعدد با استفاده از فناوری دیجیتال دو سویه و در برخی موارد به صورت حضوری راهکارهای تحقق جهش تولید را با حضور وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های مسئول و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش راهکارهای جهش تولید در بخش‌های صنعت، فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش بنیان، معادن و صنایع معدنی، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مسکن و  حمل و نقل، توسعه روستایی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و تدوین شد.

در گزارش اخیر کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی عنوان شده است که اطلاعات ارسالی به بانک جهانی برای تعیین رتبه ایران در گزارش انجام کسب وکار، تا سال 2014 با واقعیت فاصله زیادی داشته است.

برای مشاهده متن کامل گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای جهش تولید اینجا    کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تولید فناوری اطلاعات مقام معظم رهبری جهش تولید حمایت تولید ملی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبدآهنین، سامانه پیشرفته‌ سیستم ضدهوایی اسرائیل، عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک راننده نظامی اسرائیلی از باتری‌های گنبد آهنین، سامانه پیشرفته سیستم ضدهوایی اسرائیل عکس گرفته و آن‌ها را به حساب کاربری یک ایرانی در فیس‌بوک ارسال کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی کان اسرائیل، یک راننده کامیون در ارتش اسرائیل در حین انجام وظیفه، ده‌ها عکس از باتری‌های گنبد آهنین گرفت و این فیلم را به حساب کاربری ارسال کرد که معتقد بود متعلق به زنی است که عاشق او بوده است.

این کانال نشان داد که راننده کامیون داوطلبانه باتری‌های گنبد آهنین را با مکان آنها مستند کرده و آن‌ها را برای شخصی که فکر می‌کرد عاشق اوست فرستاده بود، اما بعداً متوجه شد که این حساب جعلی بوده و اطلاعات به آن به ایران تحویل داده شده است.

کد خبر 748018

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!