Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جدا شده از سازمان منافقین می گوید: اگر حرکت سازمان بعد از سقوط صدام و ظهور ترکی الفیصل را ببینید بیشتر متوجه می‌شوید که این حرکت (اعلام مرگ مسعود رجوی) به معنی "خاتمه سازمان مسعود و صدام" و "شروع سازمان مریم و ترکی" است. سازمان "مسعود و صدام" دستگاهی "تروریستی و نظامی" بود درحالی‌که سازمان "مریم و ترکی" سازمانی کاملا "امنیتی و تبلیغاتی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود رجوی، سرکرده منافقین در چه شرایطی به سر می‌برد؟ آیا او زنده است یا مرده؟ مسعود خدابنده، عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق در بخشی از گفتگوی خود با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به این سوال پاسخ داده است.

او که با نام مستعار «رسول» در سازمان حضور داشت، عضو شورای ملی مقاومت، مسئول مستقیم تیم حفاظت استقرار و تردد مسعود و مریم رجوی و فرمانده ارتش آزادیبخش است بود که در سال ۱۳۷۵ از سازمان جدا شد. خدابنده که به گفته خودش در تابستان ۶۰ چند روز بعد از فرار رجوی و بنی‌صدر با آنها دیدار کرد، در پاسخ به این سوال که «به نظر شما آیا مسعود رجوی زنده است؟» پاسخ جالبی داده است که در ادامه می خوانید؛

«درمورد زنده یا مرده بودن مسعود رجوی من نمی‌توانم قطعی صحبت کنم و اصلا این موضوع هم مهم نیست. این مسئله بین سران مجاهدین و بدنه آن است که بالاخره رهبر ایدئولوژیکشان زنده است یا مرده. اتفاقا یکی از دلایلی که من همیشه می‌آورم که این افراد به دلخواه در آن بیابان در آلبانی نمانده‌اند همین است. یک سری افراد مسن که خودشان را شیعه اثناعشری می‌نامند رفته‌اند یک رهبر مطلق پیدا کرده‌اند که بخاطرش قتل انجام داده‌اند، علیه هم‌وطن‌هایشان در کنار صدام جنگیده‌اند، زنشان را طلاق داده و به ازدواج این رهبر در آورده‌اند، فرزندانشان را به یتیم خانه‌های کشورهای دیگر فرستاده‌اند و آخرالامر حتی نمی‌دانند که این رهبرشان اصلا زنده است یا مرده. این با عقل جور درنمی‌آید که اینها برایشان سوال ایجاد نشود. تنها دلیلی که سکوتشان را توجیه می‌کند "ترس" است و در خانه ماندن از سر بی‌چادری!

من زمانی مسئولیت حفاظت این فرد (رجوی) را به عهده داشتم. کسانی که کارشان حفاظت باشد می‌دانند که اولین و آخرین مسئله یک عنصر حفاظتی این است که «سوژه‌اش باید بتواند کارش را بکند.» اگر مسعود رجوی نتواند (که نمی‌تواند) رهبری یک سازمان را در عمل به عهده بگیرد، زنده و مرده‌اش فرقی ندارد و طبعا حفاظت جدی‌ای هم نیاز ندارد. مسعود رجوی زنده یا مرده فعلا کاره‌ای نیست. رهبری یک سازمان هم با دوتا نوار و سه صفحه مزخرف‌نویسی پیش نمی‌رود. البته زمانی هم که بود رهبری چندان مشعشعی ارائه نداد. به قول خودش ۵۰۰ هزار نفر در سی خرداد ۶۰ آمدند بیرون و برایش تظاهرات کردند. یعنی رجوی این تعداد را طی سه دهه تبدیل کرد به دو هزار نفر پیرزن و پیرمرد مریض و علیل در بیابان‌های آلبانی! که لعن و نفرین هر انسانی و بخصوص هر ایرانی را، خارج از دیدگاه‌ها و اعتقاداتشان، بدرقه راهشان دارند.

حضور شاهزاده سعودی در جلسه منافقین ---

مورد دیگری که شاید قابل اشاره باشد حرف شاهزاده ترکی الفصل است که آمد در جلسه اینها، رفت پشت بلندگو و سه بار جلوی تمامی اعضای سازمان، مرگ مسعود رجوی را به زنش مریم تسلیت گفت. من بعدها هم با منشی وی و هم در موقعیتی با سردفتر او در واشنگتن صحبت داشتم و نه من و نه آنها شکی نداشتیم که شاهزاده نه رفتنش به آنجا بخاطر تبلیغ بود، نه به پول سازمان نیاز داشته یا دارد و نه اگر حرفش اشتباه بود مشکلی داشت که بعدا بیاید بگوید حرفم درست نبود. اصلا این فرد در چهار پنج دهه گذشته کِی بدون برنامه حرف زده که این بار بزند؟ می‌دانید که ترکی الفیصل تا بیست روز قبل از فاجعه یازدهم سپتامبر مسئول استخبارات عربستان بود و خیلی‌ها حتی وی را در ارتباط با این مسئله مشکوک می‌دانند. فرد اطلاعاتی خبره و زبده‌ای است. در جوامع اطلاعاتی بین‌المللی جایگاه بالایی دارد.

نظر من این است که بعد از سقوط صدام و تثبیت شدن سازمان در آلبانی، شاهزاده ترکی الفیصل مسئولیت مستقیم اینها را به عهده گرفته و رفتنش به جلسه آنها در واقع اعلام وضعیت جدید بود. دقت بفرمایید که وی نه با قرار قبلی رفت و نه حتی آنجا حاضر به صحبت و نشست و برخواست با کسی شد. حفاظتش را هم خودش با خودش برد (اعتماد مینیمم را هم نکرد) چهره مریم عضدانلو هم در فیلم‌ها مشخص است که آچمز شده و نمی‌داند چه کند. یعنی ترکی الفیصل رفت که میخ را بکوبد، سویچ را بزند و برگردد و بعد از آن جلسه، الباقی کارها را با ریموت کنترلش دنبال کند!

با این تفاصیل شما اگر حرکت سازمان بعد از سقوط صدام و ظهور ترکی الفیصل را ببینید بیشتر متوجه می‌شوید که این حرکت (اعلام مرگ مسعود رجوی) به معنی "خاتمه سازمان مسعود و صدام" و "شروع سازمان مریم و ترکی" است. سازمان "مسعود و صدام" دستگاهی "تروریستی و نظامی" بود درحالی‌که سازمان "مریم و ترکی" سازمانی کاملا "امنیتی و تبلیغاتی" است.

شاهزاده ترکی یا می‌داند که او مرده و بنابراین آن روز خط جدید را مشخص کرده است و یا می‌داند که زنده است (صد در صد بی‌خبر نیست چون صاحب است) و آب پاکی را روی دستش ریخته که همین‌جا در عربستان یا هرجای دیگری می‌نشینی و حرکتی نمی‌کنی! (الا این که هرازگاهی که من گفتم یک بیانیه‌ای تحت نامت درمی‌کنیم) و این هم ویدئوی ختمت است که بنشین و ببین که پیش زنت گرفتم. دست از پا خطا کنی، حرف اضافی بزنی و یا بخواهی زرنگی بکنی (رجوی در زرنگی‌های احمقانه سابقه طولانی دارد) قتلت کار چند دقیقه است و مرگت را هم که از قبل اعلام کرده‌ایم و اصلا نیازی به جسدت هم نخواهد بود.

البته این نظر بنده است؛ به عنوان کسی که هم با خلق و خوی رجوی کاملا آشنا هستم، هم تا حدودی در سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی غربی و عربی فعال بوده‌ام و هم سال‌ها شیوه کار استخبارات عربستان و طرز کار ترکی الفیصل را شاهد بوده‌ام. به هر حال این هم آخر و عاقبت زنده یا مرده مسعود رجوی است. بهای "مبارزه" که چه عرض کنم، بهای "انسان بودن" را که نپردازی آخرش همین می‌شود.»/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مسعود و صدام ترکی الفیصل مریم و ترکی مسعود رجوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل با اشاره به اینکه شناسایی بسیاری از اجساد کشف شده از گورهای جمعی در بیمارستان ناصر غزه به دلیل تجزیه و تکه تکه شدن و ... ممکن نیست تاکیدکرد شواهد حاکی از زنده به گور شدن دست کم ۲۰ نفر در این بیمارستان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که بعد از افشای جنایت فجیع نظامیان صهیونیست در حفر گورهای جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه از جمله مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس و نیز مجتمع پزشکی شفاء در شهر غزه، عملیات‌ها برای یافتن اجساد صدها شهیدی که در این گورها پنهان شده بودند طی یک هفته گذشته به شکل مداوم ادامه داشت، اداره دفاع مدنی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که عملیات جستجو و پیدا کردن اجساد شهدا از گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر به پایان رسیده است و بعد از یک هفته تلاش‌های مستمر در سایه محدودیت‌ها و کمبود شدید امکانات این عملیات به پایان رسید.

«محمد المغیر» مدیر اداره تدارکات و تجهیزات دفاع مدنی غزه در این زمینه گفت که در مرحله بعدی عملیات جستجوی شهدا از زیر آوار آغاز خواهد شد.

وی در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت که تیم‌های امدادی برای پیدا کردن اجساد شهدا با مشکلات بسیار زیادی مواجهند و امکانات کافی را نداریم و امدادگران با وسایل دستی اقدام به پیدا کردن اجساد شهدا می کنند، در حالی که برای یافتن این اجساد نیاز به تجهیزات سنگین و تخصصی داریم.

از طرف دیگر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که از مجموع 392 جسد کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر تنها 165 جسد شناسایی شده است.

این نهاد سازمان ملل تاکید کرد که 227 جسد بنا به دلایلی از جمله تغییر آثار بدن آنها، تکه تکه شدن اجساد و یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند. همچنین برخی از اجساد تکه تکه شده در کیسه‌های پلاستیکی در عمق 3 متری قرار داشتند که همین مسئله شناسایی آنها را تقریبا غیرممکن می‌کند.

در گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد آمده است که باید تحقیقات مستقلی درباره گورهای جمعی و اجساد پنهان شده در آن صورت بگیرد و پزشکی قانونی باید به دقت این مسئله را مورد بررسی قرار دهد، به ویژه اینکه شواهد نشان می‌دهد حدود 20 جسد که در این گورهای دسته جمعی کشف شده‌اند زنده به گور شده بودند.

کشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌هادرخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزهافشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

این نهاد وابسته به سازمان ملل تصریح کرد که تاکنون 3 گور دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر کشف شده که یکی از آنها جلوی در سردخانه و دیگری در پشت سردخانه و سومی در نزدیک ساختمان بخش دیالیز این بیمارستان قرار داشت.

با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در پی عقب نشینی نظامیان صهیونیست و در حالی که همچنان تلاش‌ها برای کشف سایر اجساد باقی مانده در این گورها ادامه دارد، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه امروز اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اجساد شهدای فلسطینی را در بیمارستان ناصر قبل از دفن آنها در گور دسته‌جمعی تکه تکه کرده و در کیسه‌های پلاستیکی ریخته بودند تا تجزیه آنها سریعتر انجام شود و پیدا کردن آنها ممکن نباشد.

از طرف دیگر اداره دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که با بررسی اجساد موارد زیادی از آثار شکنجه روی آنها دیده شد و شواهد نشان می‌دهد که این شهدای فلسطینی توسط ارتش رژیم اشغالگر به شکل وحشیانه‌ای اعدام میدانی شده‌اند.همچنین متوجه شدیم نیروهای اشغالگر اعضای بدن این شهدا را قبل از دفن آنها در گورهای دسته‌جمعی سرقت کرده‌اند. همچنین موارد زیادی از اعدام میدانی بیماران و تیم‌های پزشکی در مجتمع پزشکی ناصر توسط ارتش اشغالگر وجود دارد.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد اشغالگران دست کم 20 نفر را در مجتمع پزشکی ناصر زنده به گور کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • (ویدیو) انتشار سند همکاری مسعود رجوی با ساواک
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!