Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:33:58 GMT

۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی ارتش به نیازمندان رابُر اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۲۷۲

۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی ارتش به نیازمندان رابُر اهدا شد

سرهنگ جلیل حمزه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این بسته‌ها بنا بر تشخیص امام جمعه شهر رابر در مناطق محروم این شهرستان کمتر برخوردار توزیع شد.

وی اظهار داشت: در ادامه رژه خدمت با شعار مدافعان وطن و حامیان سلامت و رزمایش همدلی به یاری خداوند متعال امروز توفیق داشتیم که در خدمت مردمان خونگرم، شهید پرور و سلحشور رابر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش همدلی با افتتاح سه واحد مسکونی در رابر

در ادامه اجرای رزمایش همدلی، سه واحد مسکونی نیز به همت بسیج سازندگی شهرستان رابر با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی ، رییس کمیته امداد رابر افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، در آیین افتتاح سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد رابر گفت: سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد رابر در راستای طرح محرومیت‌زدایی سپاه، در روستاهای دختک، زمین انجیر و دژدان از ۱۸ منزل مسکونی واگذاری به بسیج سازندگی سپاه، تاکنون ۶ منزل مسکونی افتتاح شد و مابقی منازل در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیرضا خواجه‌حسنی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد افتتاح شده ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: این منازل در متراژ ۵۵ متر مربع برای مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح روستاهای مختلف احداث شده است.

طرح ساخت منازل مسکونی ویژه محرومان در راستای پروژه محرومیت‌زدائی سپاه با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد استان، در حال اجرا است.

برچسب‌ها کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران رابر کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران رابر کمک های مردمی کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران رابر کمک های مردمی بسیج سازندگی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون