Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:41:58 GMT

پرسپولیس به جام نرسید اما هوادارانش قهرمان شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۶۱۰

پرسپولیس به جام نرسید اما هوادارانش قهرمان شدند

چهار سال پیش در چنین روزی، هفته پایانی لیگ پانزدهم باید برگزار می‌شد. سه تیم شانس قهرمانی داشتند و ۲ تیم برای نیفتادن می‌جنگیدند. استقلال خوزستان به عنوان تیم صدرنشین در اهواز میزبان ذوب‌آهن بود؛ استقلال رده سومی در قم میهمان صبا بود و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باید از راه‌آهن پذیرایی می‌کرد؛ راه‌آهنی که خودش برای نیفتادن با ملوان در جدال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از شروع نه چندان خوب در این فصل و پس از فوت ناگهانی هادی نوروزی، احیا شدند و کم کم به حوالی صدر رسیدند. در سوی مقابل راه‌آهن با وجود نفرات خوبی که داشت در آستانه سقوط بود و توپالدیس برای نجات آنها روی نیمکت بود.

حدود ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. تیم میزبان با ترکیب لوبانوف، اومانیا، رضاییان، کامیابی‌نیا، مسلمان، عالیشاه، طارمی، علیپور، احمدزاده، انصاری و ماریچ به میدان آمده بود و سفیدپوشان راه‌آهن نیز با فروزان، فرجی، موسوی، دیوسالار، حنفی، میلاد محمدی، ابطحی، حسینی، فاطمی، عبدی و مهدی‌زاده وارد مستطیل سبز ورزشگاه آزادی شده بودند.

حملات متعدد پرسپولیس برای آنها در نیمه نخست حاصلی نداشت. در بازی صبا و استقلال هر یک از ۲ تیم یک گل زده بود و در جدال استقلال خوزستان و ذوب‌آهن گلی زده نشده بود. با این نتایج تیم عبدالله ویسی با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، قهرمان لیگ می‌شد.

در نیمه دوم هجوم تیم برانکو چند برابر شد. در خوزستان تیم ویسی ۲ گل پیاپی را به ثمر رساند و امید هواداران تیم تهرانی در ورزشگاه یکصدهزارنفری کاسته شد. در دقیقه ۸۱ رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت و ۲ دقیقه بعد احمد نوراللهی گل دوم را زد تا امیدها بار دیگر برگردد. پرسپولیس به ۲ گل برای قهرمانی نیاز داشت. ۲ گلی که هیچ‌وقت زده نشد و حتی در دقیقه ۸۸ مهرداد محمدی، فاصله را به حداقل رساند.

رضا کرمانشاهی در سوت خود دمید. هر ۲ تیم به هدف خود نرسیدند. پرسپولیس با تفاضل گل کمتر دوم شد و به قهرمانی نرسید. راه‌آهن هم با ۲ امتیاز کمتر نسبت به ملوان در رده پانزدهم قرار گرفت و راهی لیگ یک شد. با این حال اتفاق جالب در این بود که هواداران تیم پرسپولیس یکصدا تیم خود را پس از سوت پایان تشویق کردند و تا دقایقی ورزشگاه آزادی را ترک نکردند. اتفاقی که در فوتبال ما مشابه آن بسیار کم دیده شده بود. به نوعی می‌توان گفت تیم برانکو به مقام قهرمانی لیگ نرسید اما هوادارانش این عنوان را از آن خود کردند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ رامین رضائیان هادی نوروزی ورزشگاه آزادی مهرداد محمدی احمد نوراللهی عبدالله ویسی پروندهٔ خبری با فوتبال در روزهای بدون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ رامین رضائیان هادی نوروزی ورزشگاه آزادی مهرداد محمدی احمد نوراللهی عبدالله ویسی باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ رامین رضائیان هادی نوروزی ورزشگاه آزادی مهرداد محمدی احمد نوراللهی عبدالله ویسی ورزشگاه آزادی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد