Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت مهدیانی تهیه‌کننده برنامه «فردوس» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تولید ویژه برنامه «فردوس» با محوریت مواسات و همدلی مومنانه در شبکه افق سیما گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و ضرورت یاری رسانی به نیازمندان در ماه رمضان و در شرایط شیوع کرونا، موج عظیمی از مواسات و همدلی در سطح کشور و در بین اقشار مختلف راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «فردوس» برنامه‌ای گفتگو محور است که با هدف ترویج و تبلیغ بیشتر این جریان اجتماعی و ملی هر شب به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «فردوس» با بیان اینکه شیوه‌های نو در کمک به نیازمندان، محور اصلی این برنامه است، گفت: هر شب شاهد حضور مسئولان و گروه‌های جهادی مختلف در «فردوس» هستیم، آنها در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت هستند و از ایده‌های نو و شیوه‌های جدید برای مواسات و همدلی و کمک به نیازمندان بهره می‌برند.

وی ادامه داد: اعضای گروه‌های جهادی که مهمان «فردوس» می‌شوند، از تجارب خود می‌گویند، اینکه چگونه ایده‌های نو و خلاقانه را در یاری رساندن به دیگران به کار بگیرند و این اقدام تاکنون چه ثمراتی داشته است.

تهیه‌کننده برنامه «فردوس» به آیتم‌های مختلف برنامه «فردوس» اشاره کرد و گفت: میان برنامه مفهومی بعد از پلاتوی مجری، بخش معرفی مهمان، فیلم‌های یکصد ثانیه‌ای با موضوع کمک به همسایگان و نیازمندان، آیتمی با موضوع جهاد در دوران دفاع مقدس و تداوم آن تا امروز، بخشی با عنوان برادری و آیتمی با نام «نهیب» با محوریت تشویق افراد به کمک‌رسانی به جای توجه به تجملات و خرج‌های اضافه، برخی از این میان‌برنامه‌ها هستند.

مهدیانی گفت: انتخاب احمد نجفی به عنوان مجری برنامه به دلیل صمیمیت او در ارتباط با مخاطب و صراحت در بیان مطالب بوده است، مخاطبان تلویزیون اجرای آقای نجفی را از برنامه «صندلی داغ» و نوع گفتگو‌های او به یاد دارند و حالا اجرایی جدید با در نظر گرفتن مختصات رفتاری و گفتاری او را در «فردوس» شاهد هستیم.

ویژه برنامه «فردوس» تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان برنامه تلویزیونی رمضان 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم

قدس آنلاین: وی با تأکید بر اینکه ما عملا نمی توانیم در مساله اجرا وارد شویم، خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

خزعلی افزود:  طبق گزارش بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهرهای مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم