Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: از امروز شاهد روند افزایش دما در سراسر استان هستیم، به طوریکه تا پایان هفته دمای استان سه تا چهار درجه افزایش پیدا می‌کند.

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی روزهای آینده شاهد پدیده جوی خاصی در آسمان استان نیستیم.

وی با بیان اینکه  از امروز شاهد روند افزایش دما در سراسر استان هستیم، افزود: تا پایان هفته دما استان سه تا چهار درجه افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی دیگر تا پایان فصل بهار شاهد ورود سامانه بارشی جدی به لرستان نخواهیم بود.

اکبری با اشاره به اینکه این میزان بارش‌های لرستان نسبت به  بلند مدت 15 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: اما متاسفانه همانند سال گذشته پراکنش بارش‌ها در استان مناسب نبود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی دیم استان برای داشتن محصول خوب نیازمند بارش در اواخر فروردین و نیمه اول اردیبهشت است اما طی دو سال گذشته در این ایام میزان بارش‌‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند.

 انتهای پیام/۸۵۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دما لرستان توسعه هواشناسی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه استان و شهرکرد با دمای چهار درجه خنک‌ترین مرکز استان در کشور ثبت شد.

بیشتر بخوانید

پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

چراغپور از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان