Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حادثه ناوچه کنارک که منجر به شهادت جمعی از دلاورمردان نیروی دریایی ارتش شد، اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار دلخراش و دردناک بود که مجددا به نوبه خود این مصیبت را به فرمانده کل قوا تسلیت می‌گویم. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز چهارشنبه(24 اردیبهشت 1399) در جلسه این شورا که با حضور اکثریت فقها و حقوقدانان این شورا برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهادت امیرالمؤمنین (ع) را مصیبت بسیار بزرگ بر بشریت، اسلام و به ویژه شیعیان دانست و خاطرنشان کرد: انسان این غصه را به کجا ببرد که مردی همچون حضرت علی (ع) با آن ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد، مورد ظلم واقع و با زبان روزه در محراب مسجد به شهادت می‌رسد.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به عظمت شب‌های قدر اشاره کرد و یادآور شد: این شب‌ها فرصتی بسیار مغتنم برای استغفار و ارتباط با معبود است؛ ایامی که تقدیر یک سال انسان در آن رقم می‌خورد که امیدوارم همه مردم به ویژه جوانان از فیوضات آن استفاده کافی را ببرند و قدر آن را بدانند.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنانش به حادثه ناوچه کنارک که منجر به شهادت جمعی از دلاورمردان نیروی دریایی ارتش شد، اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار دلخراش و دردناک بود که مجددا به نوبه خود این مصیبت را به فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح، مردم ایران و خانواده این شهدا تسلیت می‌گویم.

وی ضمن طلب صبر برای خانواده آن عزیزان از درگاه خداوند متعال، خواستار رسیدگی مسئولان نظامی به این مسئله شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان آیت‌الله جنتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان آیت الله جنتی فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان آیت الله جنتی شورای نگهبان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک