Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:53:57 GMT

۱۴۴ واحدی تولیدی کرمانشاه امسال احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۹۷۷

۱۴۴ واحدی تولیدی کرمانشاه امسال احیا می‌شود

محسن دارابی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: برای احیا و تقویت این واحدها ۶ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان سرمایهگذاران هزینه می کنند و بیش از هزار و ۵۷۹ میلیارد تسهیلات ریالی و ۱۶۰ میلیون یورو پرداخت و تامین می‌شود.

وی افزود: با این حجم از سرمایه گذاری در مجموع برای سه هزار و ۱۷۹ نفر اشتغال جدید ایجاد و شغل ۶ هزار و ۲۴۲ نفر تثبیت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، با احیا این واحدها ۳.۷ میلیون تن ظرفیت تولید استان تثبیت و ۱۰ میلیون تن دیگر به این ظرفیت افزوده می‌شود.

دارابی توضیح داد: در این راستا برای ۵۵ واحد صنعتی و معدنی با پرداخت ۲۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، سرمایه در گردش تامین می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل هشت طرح‌ نیمه‌تمام صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، بیش از ۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود که در مجموع برای ۸۲۰ اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان صمت کرمانشاه افزود: برای بازسازی و نوسازی ۱۵ واحدهای صنعتی و معدنی باهدف ارتقا ظرفیت، فناوری و کیفیت تولید با سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان، ۹۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود که برای ۳۳۴ نفر اشتغالزایی دارد.

دارابی عنوان کرد: برای فعال کردن ظرفیت‌های راکد و بلااستفاده ۵۰ با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان، بیش از ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود که بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین برای توسعه و تأمین منابع مالی ۱۶ طرح‌ صنعتی استان با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان، ۷۷۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت و ۱۶۰ میلیون یورو تامین ارز می شود که برای هزار و ۴۲۵ نفر اشغالزایی جدید ایجاد می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی و ۱۳۲ هزار نفر جویای کار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال سازمان صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری فناوری منابع مالی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تومان تسهیلات پرداخت سرمایه گذاری میلیارد تومان جدید ایجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد