Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع)گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در طی دو نوبت یک هزار بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند استان اردبیل توزیع خواهد شد.

علی نصرالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در طی دو نوبت یک هزار بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند استان اردبیل توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله اول توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان آغاز شده و در مرحله دوم در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان ۵۰۰ بسته غذایی دیگر در بین نیازمندان اردبیل توزیع می‌شود.

مدیر مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) استان اردبیل بیان کرد: از آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا در استان اردبیل، ۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی، ماسک، دستکش و الکل ضدعفونی در محلات مختلف شهر توزیع شده و معابر عمومی شهری اردبیل با همت جوانان گندزدایی شده است.

نصرالله زاده تصریح کرد: در مدت زمان شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل، ۳۰۰ بسته بهداشتی کامل در بین کودکان کار و خیابانی در سطح استان توزیع شده است.

مدیر مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) اظهار داشت: از آغاز ماه مبارک رمضان یک‌هزار غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده و نذر نان به ارزش ۵ میلیون ریال از اقدامات خیرخواهانه خیرین این موسسه است.

نصرالله زاده گفت‌: مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) استان اردبیل از سال ۸۹ با اخذ مجوز از سازمان بهزیستی استان، در راستای تهیه جهیزیه زوجین، کمک‌ به خانوادهای نیازمند، سالمندان، ایتام، کودکان بی‌سرپرست،کودکان کار و خیابانی آغاز به فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: در طول مدت فعالیت موسسه خیریه چهارده معصوم(ع)، ۲۸۶ جهیزیه کامل به زوجین نیازمند اهداء شده که این مؤسسه دوبار به‌عنوان مؤسسه برتر کشور در حوزه ازدواج و جهزیه انتخاب شده است.

مدیر مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون بیش از یک‌هزار خانواده نیازمند در شهرستان اردبیل و ۱۲۰ کودک کار و خیابانی تحت پوشش این مؤسسه هستند.

نصرالله زاده گفت:کمک‌های خیرخواهانه مردم بزرگ ایران اسلامی ریشه در عقبه دینی و مذهبی مردم دارد و مردم استان اردبیل نشان داده‌اند که همواره در جهت رفع مشکلات دیگران پیشقدم هستند.

انتهای پیام/3463/120

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل کمک مومنانه موسسه خیریه بسته غذایی بین خانواده های نیازمند نصرالله زاده استان اردبیل بسته غذایی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است. - اخبار اجتماعی -

مسعود پناهی؛ مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نام‌گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: در همین ارتباط مؤسسه توانمندسازی و اقتصاد علوی زیرمجموعه بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی در حوزه توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را انجام می‌دهد.

وی افزود: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از 100 هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است که در این راستا با توجه به نام‌گذاری امسال، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت مردم در ایجاد 100 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

پناهی با اشاره به فراخوان برای استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در ایجاد اشتغال گفت: در این زمینه با توجه به درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط فراخوان جهت جذب تصمیم‌گیران و فعالان حوزه اقتصادی انجام شده و تاکنون 1500 نفر در این ارتباط ثبت‌نام کرده‌اند.

راه‌اندازی "مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال" در سازمان بهزیستی

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی ادامه داد: امسال بزرگترین رویداد آموزشی در حوزه تسهیلگران و مجریان اشتغال و توانمندسازی اقتصادی توسط مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی بنیاد علوی در استان تهران شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت ماه این رویداد در مجتمع آموزش و فرهنگی امام خمینی(ره) در محل لواسان برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی علوی در حوزه اشتغال با 3 راهبرد (حمایت از کسب و کارهای خرد، کارگاهی و بنگا‌های کوچک) در بیش از 350 شهرستان و منطقه فعالیت دارد.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اشاره به ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در سال1403 گفت: ان‌شاءالله با رویکرد مشارکت و هم افزایی متقاضیان کسب و کار این هدف مهم محقق خواهد شد. 29 هزار میلیارد تومان جهت توسعه برنامه‌های اشتغال در بنیاد علوی در سال 1403 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر