Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:23:52 GMT

دشمن در رسیدن به تمام اهدافش شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۰۹۷

دشمن در رسیدن به تمام اهدافش شکست خورد

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سالروز شهادت سید مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ مقاومت گفت: دشمن در رسیدن به تمام اهدافش شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سالروز شهادت سید مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ مقاومت آغاز شد.

مهمترین محورهای سخنرانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

ابتدا سالروز شهادت امام علی علیه السلام را به همه مسلمانان تسلیت عرض می کنم.

همچنین روز جهانی پرستار را به همه پرستاران زن و مرد تبریک می گوییم، آنها کاملا شایسته احترام و تقدیر هستند زیرا در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قراردارند.

نبرد رویارویی با کرونا به یقین، دانش و صلابت و استواری تیمهای پزشکی و ایستادن آنها در خطوط مقدم این نبرد نیاز دارد.

ما راه طولانی، راه دشواری ،راه چالشها و مقابله با خطرات در پیش رو داریم.

(در اشاره به شیوع کرونا و لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه) معمولا ما برای این مناسبت مراسم برگزار می کردیم، ولی امروز امکان حضور و اجتمماع مردم در یک مکان وجود ندارد، بخشی از سخنانم را به بزرگداشت این مناسبت(سالروز شهادت شهید بدرالدین) اختصاص می دهم، همچنین به تحولات سوریه و تاثیر آن و لبنان اشاره می کنم.

فرمانده شهید، سید مصطفی بدرالدین روحیه قدرتمند و روحیه بالایی داشت.

شهید بدرالدین همواره به پیروزی ایمان و اطمینان داشت و یکی از ویژگی های شخصیتی او، انتقال روحیه بالا به دیگران بود.

منبع: دانا

کلیدواژه: سالروز شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه