Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، کمیسیون اروپا برای مقابله با شیوع ویروس کووید-۱۹ امروز توصیه‌های خود را به کشور‌های عضو ارائه کرد که براساس آن محدودیت‌های کنونی سفر در حوزه کشور‌های عضو باید تا ۱۵ ژوئن تمدید شود.

کمیسیون اروپا توصیه کرده است پس از این تاریخ، افراد اجازه داشته باشند اقوام و خویشان نزدیک خود را که ساکن کشور‌های دیگر عضو اتحادیه هستند ملاقات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنا بر توصیه کمیسیون اروپا زدن ماسک در هواپیما و فرودگاه باید همچنان الزامی باشد. با این حال، شرکت‌های هواپیمایی نباید ملزم به خالی نگه داشتن صندلی‌های وسط در داخل هواپیما‌ها شوند.

از حدود ۳ ماه پیش و با شیوع ویروس کرونا، مرز‌های کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به روی مسافران بسته شده و موجب خسارت بسیاری برای صنعت گردشگری در این اتحادیه و ضرر‌های مالی فراوان شده است.

گفته می‌شود صنعت گردشگری سالانه حدود یک‌دهم از سرمایه اقتصادی اروپا را تأمین می‌کند. اتحادیه اروپا برآورد کرده است با ادامه روند بسته ماندن مرزها، حدود ۶.۴ میلیون شغل که بالغ بر اشتغال ۱۲ میلیون کارمند است، از بین خواهند رفت.

پنج کشور اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان که عضو این اتحادیه هستند در میان سایر کشور‌های جهان در رده‌های نخست آلودگی به ویروس کووید-۱۹ قرار دارند. بنا بر اعلام رسمی بیش از ۱۶۰ هزار نفر از قربانیان کرونا در جهان متعلق به کشور‌های اروپایی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان