Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:50:03 GMT

دومین زمین چمن مصنوعی فوتبال در سنقر احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۱۷۸

دومین زمین چمن مصنوعی فوتبال در سنقر احداث می‌شود

«غلامرضا مرتضوی» روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی احداث زمین چمن با حضور شهردار و رییس اداره ورزش و جوانان سنقر و کلیایی افزود: این طرح به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری سنقر اجرا و در ماه آینده عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری نماینده شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، با احداث و اجرای طرح های ورزشی مشابه برخی از کاستی های موجود در توسعه ورزش این شهرستان جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهاد احداث پیست موتورسواری در شهرستان و تامین اعتبار آن در کمیته برنامه‌ریزی نیز مطرح شد.

مهارت آموزشی لازمه اشتغال

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی همچنین در کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریییس جمهوری در ارتباط با اشتغال به عنوان مهمترین اولویت در کشور اشتغال، مهارت آموزی، آموزش و فرهنگ سازی را لازمه اشتغال دانست و گفت: باید مهارت آموزی متناسب با نیاز جامعه تعریف شود تا افراد با کسب مهارت طبیعتا بازار کار هم برای آن ها هم فراهم خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه افراد دارای حرفه و مهارت لازم، در سطح جامعه بیکار نخواهند ماند، افزود: در شهرستان بسترها و استعداد لازم برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

او گفت: در بخش های دولتی و خصوصی در کنار ارتقاء شاخصه سامانه های ثبت آماری باید به ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اهتمام ویژه ای شود.

وی ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات در راستای تسریع در بستر سازی اشتغال را موثر دانست و دستگاه های دولتی شهرستان را به بررسی موانع موجود در زمینه اشتغال جهت پیگیری و رفع آن ها موظف کرد.

ایجاد تنوع رشته ای بیشتر در فنی و حرفه ای، استفاده از ظرفیت های سازمان های بزرگ همچون بنیاد برکت و مستضعفان از دیگر موضوعات مورد تاکید سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی بود.

شهرستان سنقر و کلیایی با بیش از ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه دارای ۲۷۱ روستا، ۲ شهر و هشت دهستان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اداره ورزش و جوانان بازار کار زمین فرهنگ سازی فوتبال سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود