Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:21:57 GMT

سرعت بخشی در روند تجهیز بندر بوشهر ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۱۷۹

سرعت بخشی در روند تجهیز بندر بوشهر ضروری است

خورشید گزدرازی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: با توجه به ورود محموله‎های فاز دوم نیروگاه اتمی بوشهر، محموله‌های فله و همچنین مواد غذایی بویژه برنج به عنوان کالای اساسی به بندر بوشهر، تامین تجهیزات مورد نیاز تخلیه چنین محموله‌هایی ضروری است تا فرصت ارزشمند ایجاد شده برای رونق دوباره این بندر از آن گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: انتظار می‌رود استاندار بوشهر در راستای فراهم شدن رونق بندر رایزنی‌های لازم را با سازمان بنادر و دریانوردی داشته باشد.

گزدرازی ادامه داد: بررسی دستورالعمل اجرایی قانون تسویه بدهی بدهکاران بانکی در راستای نگرفتن سود مرکب از سوی بانک‌ها از جمله درخواست‎های فعالان بخش اقتصادی استان بوشهر است که انتظار می‎رود در این زمینه تصمیم گیری مناسبی لحاظ شود.

وی یادآور شد: در شرایط بحران کنونی و ضرورت اهتمام بر انجام توصیه رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید ضرورت دارد موضوع محاسبه نکردن سود مرکب از سوی بانک‌های استان بوشهر به طور جد دنبال شود.

گزدرازی ادامه داد: این موضوع طی مکاتباتی از کمیسیون بانک‌ها استعلام و مورد تحقیق قرار گرفته است که از قرار معلوم بانک‌ها طی دستورالعمل اجرایی قانون تسهیل بدهی بدهکاران کشور مکلف به اجرای آن شدند از این رو از استاندار بوشهر درخواست داریم تا بانک‎ها را ملزم به رعایت این دستورالعمل کند.

وی اظهار کرد: تصویب تقویم برگزاری نشست‌های شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری از دیگر موارد مدنظر اتاق بازرگانی است چراکه استفاده مطلوب از ظرفیت‎ این شورا به کاهش مشکلات و موانع فراروی بخش خصوصی کمک شایانی می‌کند.

گزدرازی افزود: بررسی راهکارهای مناسب برای ضمانت اجرایی کردن مصوبه‌های استانی، بررسی تاثیر کاهش تولید بر متغیرهای کلان اقتصادی، بررسی و پیش‌بینی تبعات منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد و محیط‎های کسب و کار استان در ماه‌های آتی و راهکارهای برون رفت از آن، در این برهه زمانی امری ضروری است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی ازهمکاری خوب فعالان اقتصادی با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلات شغلی خود در پیشگیری و کنترل بحران ویروس کرونا با شرکت در پوشش نفس و ضیافت نفس ایفای نقشی چشمگیر داشتند قدردانی کرد و گفت: امید است در این شرایط بتوان با همراهی دولت گام‎های موثری برای بهبود کسب و کار برداشته شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا برنج سازمان بنادر و دریانوردی قانون کسب و کار نیروگاه اتمی بوشهر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند