Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صمیمی ملی پوش سابق پرتاب دیسک کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه دوباره به دو و میدانی بازمی گردد یا خیر، اظهار داشت: زمانی مربی و اردو داشتم و هزینه هایم را تقبل می‌کردند، اما اکنون هیچ کدام وجود ندارد به همین علت انگیزه‌ای برای بازگشت به دو و میدانی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هزینه ورزشکار حرفه‌ای برای تمرین کردن بدون مربی حدود ۱۰ میلیون تومان است و با وضعیتی که کیهانی رئیس فدراسیون سابق دو و میدانی درست کرد شرایط برای یازگشتم فراهم نیست.  

او ادامه داد: کیهانی رئیس سابق دو و میدانی حقوق ورزشکاران را قطع کرده بود و هر ورزشکاری که مدال می‌گرفت پاداش دریافت می‌کرد به همین علت ما با این موضوع مخالفت کردیم و بیانیه‌ای نوشتیم و کیهانی به خاطر آن بیانیه خیلی از دو و میدانی کاران را از جمله من، برادرم محمود و کاوه را کنار گذاشت. من در لیگ طلایی دو و میدانی نزدیک به ۶۲ متر دیسک را پرتاب کردم، اما کیهانی به سمتم نیامد. به نظرم دو و میدانی به مدیر دلسوز نیاز دارد تا این ورزش به موفقیت دست یابد.   ما در دوومیدانی مبتدی نیستیم و  در این رشته ورزشی از ۵۰ سال قبل مدال داریم و اگر داشته هایمان را نگه می‌داشتیم و استعدادیابی صورت می‌گرفت وضعیت این رشته ورزشی به این صورت نبود.  

صمیمی بیان کرد: من برای گذراندن امورات زندگی ام هر کاری باشد انجام می‌دهم، اما این حق من با ۱۵ سال سابقه ملی پوش بودن نیست.  

ملی پوش سابق دو و میدانی درباره اینکه مسئولان پیگیر وضعیتش هستند، گفت: افشین داوری  قبل از انتخابات دو و میدانی با من تماس گرفت که به دو و میدانی بازگردم، اما من گفتم در صورتی که شرایط مثل گذشته باشد و هزینه اردویم فراهم شود برمی گردم. همچنین اگر کیهانی دوباره رئیس فدراسیون دو و میدانی شود دیگر پایم را در پیست دو و میدانی نمی‌گذارم. در حال حاضر پشتوانه‌ای در دو و میدانی وجود ندارد و وضعیت این رشته ورزشی خوب نیست.  

بیشتر بخوانید: تکاپوی فدراسیون دو و میدانی برای حل مشکل پرتابگران

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی اخبار ورزشی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)

در حوالی سال ۱۹۰۰، چندین عکاس، از جمله بورلی بنت دابز متولد میسوری و دو مهاجر اروپایی به ایالات متحده، به نام‌های اچ جی کایزر و آلبرت اف جانسون، به آلاسکا سفر کردند.

به گزارش فرارو، در میان افرادی که آن‌ها به استودیو‌های پرتره خود وارد کردند، تعدادی از بومیان آلاسکا بودند که تصاویر خیره کننده آن‌ها بعد‌ها توسط مایکل جی ویلسون یک تهیه کننده بریتانیایی جمع آوری شد.

ریچارد اوندن، رئیس کتابخانه بودلیان در آکسفورد، که اخیراً مجموعه عکس‌های ویلسون را خریداری کرده است، می‌گوید: پرتره‌ها به دلیل صمیمیتشان قابل توجه هستند. اطلاعات کمی در مورد این سوژه‌ها وجود دارد، اما ریچارد پرتره‌ها را به عنوان لحظه‌ای از برخورد و تبادل بین جامعه بین المللی و جوامع اینوئیت که هزاران سال در صلح زندگی کرده اند ارزش می‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)