Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:47:46 GMT

کرامت انسان‌ها در رزمایش کمک مؤمنانه حفظ می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۶۵۳

کرامت انسان‌ها در رزمایش کمک مؤمنانه حفظ می‌شود

حجت‌الاسلام خدایی گفت: خدمت به متضررین در این ایام اصلی‌ترین ماموریت رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام صادق خدایی- استاد حوزه و دانشگاه- اظهار کرد: متاسفانه بر اثر شیوع کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها، شاهد آن هستیم که عده‌ای از هموطنانمان متضرر و حتی نیازمند شدند لذا لازم است از آنها حمایت‌های مقطعی صورت گیرد تا بتوانند این بحران را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کمک‌ها و حمایت‌ها باید به صورتی باشد که شأن افراد و کرامت انسان‌ها حفظ شود.

وی افزود: قرار است در استان البرز همانگونه که تاکنون بوده است از این به بعد نیز با تجمیع ظرفیت‌های مردمی و کمک‌های خیرین در قالب اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه باری از دوش مردم برداریم.

خدایی خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بسته‌های معیشتی و مبالغ نقدی مردم و خیرین را جمع‌آوری کنیم و قرار است در مراحل مختلف بین نیازمندان و خانواده‌های مستضعف توزیع شود که البته بخشی از کار انجام شده است و مرحله سوم آن نیز به زودی انجام خواهد شد. در سومین مرحله حدود ۷۰۰ بسته معیشتی را در روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت بین جامعه هدف توزیع شد.

این جهادگرخاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی هم در قالب این رزمایش بالغ بر ۴۰۰۰ بسته معیشتی را برای جامعه هدف آماده کرده‌اند که قرار است به دست آن‌ها برسد.

خدایی خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهاد نهایی‌شده، تعدادی هم بن خرید برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده که قرار است بین مستضعفان توزیع شود، به همین دلیل با یکی از فروشگاه‌های نصیرشهر واقع در استان البرز رایزنی کرده‌ایم تا به خانواده‌های منتخب خدمات بدهد. قرار است هر خانوار تا ۶ میلیون ریال از طریق بُنی که در اختیار دارد، بتواند خرید خود را انجام دهد.

وی گفت:‌ نزدیک به ۲۰ میلیون تومان پول نقد هم بخشی از هدایای مردمی بوده که به صورت نقدی جمع‌آوری شده و قرار است این هدایا هم به صورت کارت هدیه در نظر گرفته شده بین نیازمندان متضرر توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: بناست در آستانه عید سعید فطر، هدایای نقدی مردم که ان‌شاءالله حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان خواهد شد، در اختیار متضررین واقعی قرار دهیم؛ به همین دلیل گروه‌هایی تعیین شده‌اند تا با پرس‌وجو، اطلاعات خانوارهای مستضعف و آسیب‌دیده و نیازمند را شناسایی کنند تا بتوانیم از آنها حمایت کنیم.

خدایی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات و آمار کمک‌های مختلف در قالب این رزمایش را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانیم در اختیار مردم و دستگاه‌های متولی قرار دهیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون