Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:09:22 GMT

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۸۱۱

بسته حوادث/خبرهای نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی اشرف نجفی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت : آن دسته از افراد و مشمولان غایب که تا پایان سال گذشته اقساطی پرداخت نکرده اند از شمول مقررات خارج و باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

او گفت : مهلت درنظر گرفته شده قابل تمدید نبوده و مشمولان غایب لازم است هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی افزود: این افراد در صورت بی توجهی نسبت به تعیین تکلیف خود از دریافت خدمات اجتماعی محروم و امکان استخدام در دستگاه‌های اجرایی و موسسات خصوصی را نیز نخواهند داشت

تیراندازی پدرزن به سمت منزل پدرداماد در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: شخصی که به سمت منزل پدر داماد خود تیراندازی کرده بود با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

حسین براری افزود: پس از وقوع یک فقره تیراندازی در انتهای شهرک کارمندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

او ادامه داد: با حضور پلیس در محل وقوع تیراندازی شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد پدرزن پسرش به دنبال بروز برخی اختلافات پس از اطمینان از حضور دامادش همراه با ۲ شخص دیگر به درب منزل آن‌ها مراجعه و اقدام به تیراندازی کرده اند. 

براری گفت: با توجه به مشخص بودن آثار تیراندازی بر درب و دیوار منزل، ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از شناسایی منزل عامل تیراندازی و کسب مجوز قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عامل تیراندازی در بازجویی‌های ابتدایی انگیزه کار خود را اختلافات خانوادگی با دامادش عنوان کرد. 

او از معرفی پدر زن تیرانداز به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در "اسلام آبادغرب"

فرمانده انتظامی "اسلام آبادغرب" از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: ماموران پاسگاه روستای کله جوب اسلام آبادغرب حین گشتزنی به ۳ دستگاه خودرو وانت و پژو ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در این بازرسی‌ها موفق به کشف ۲ دستگاه یخچال ساید، ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی و ۳ دستگاه ظرفشویی قاچاق شدند.

یاری ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی "اسلام آبادغرب" در پایان از دستگیری ۳ نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرباز وظیفه سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه