Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:34:31 GMT

تصمیمات جدید مجلس برای برگزاری اختتامیه دوره دهم پارلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۸۶۱

تصمیمات جدید مجلس برای برگزاری اختتامیه دوره دهم پارلمان

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از مراسم اختتامیه دهمین دوره پارلمان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس در روز ۳۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: براساس تصمیمات جدید هیئت‌رئیسه مجلس مقرر شده که آخرین جلسه دوره دهم پارلمان دروز سه‌شنبه هفته آینده(۳۱ اردیبهشت ۹۹) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس، اظهارداشت: قرار است در این نشست آقای لاریجانی رئیس مجلس گزارشی از مهم‌ترین تصمیمات، مصوبات و اقدامات مجلس دهم به نمایندگان و مردم که از رادیو در جریان مشروح مذاکرات قرار می‌گیرند، ارائه دهد.

ببینید: فیلم/ مصوبات جنجالی مجلس در روزهای پایانی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین قرار است در مراسم اختتامیه دوره دهم مجلس، روسای کمیسیون‌ها نیز گزارشی از ۴ سال فعالیت کمیسیون‌هایشان ارائه دهند.

رنجبرزاده اضافه کرد: در آخرین جلسه مجلس دهم که سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود، هیچ مصوبه‌ای نداریم و فقط مصوبات قبلی و ایرادات احتمالی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش از پایان آخرین جلسه مجلس در دوره دهم، نمایندگان با رئیس مجلس و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه عکس یادگاری می‌گیرند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس شورای نگهبان اکبر رنجبرزاده مجلس مجلس شورای اسلامی مشرق لاریجانی هیئت رئیسه مجلس دهم اختتامیه عضو هیئت رئیسه مجلس مراسم اختتامیه دوره دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است