Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) عنوان داشت: شایسته است با استفاده از امکانات فضای مجازی برای بزرگداشت امام عظیم‌الشان راحل و تبیین و ترویج اندیشه‌های آن حکیم فرزانه، جدیت و تلاش لازم هم در ایام سالگرد و هم برای مقاطع مختلف در سال‌ جاری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید احمد حسینی گفت: با توجه به شرائط پیش آمده در کشور و عدم امکان برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام در سی‌امین سالگرد آن عزیز به صورت حضوری، شایسته است با استفاده از امکانات فضای مجازی که در اختیار وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌های عضو کمیته وجود دارد برای بزرگداشت آن امام عظیم‌الشان راحل و تبیین و ترویج اندیشه‌های آن حکیم فرزانه، جدیت و تلاش لازم هم در ایام سالگرد و هم برای مقاطع مختلف در سالجاری به عمل آید.

وی افزوده است: لذا شایسته است ضمن بررسی کارشناسانه این موضوع در جلسات ستاد در آن دستگاه که همه ساله تشکیل می‌گردد، نسبت به انجام درست این تکلیف و وظیفه قانونی و الهی و انسانی اقدام لازم به عمل آید. مستدعی است طرح‌ها و برنامه‌های تهیه شده برای اجرا، جهت اطلاع و انعکاس شایسته آن برای این کمیته ارسال شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگداشت حضرت امام س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار