Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@10:57:55 GMT

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس :

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۰۸۰

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس :

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در نظر گرفته شده است و این طور نیست که نهایتاً فقط این مبلغ در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا یلوه در مورد شایعات مطرح شده درباره همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار برند باشگاه، اظهار داشت:

بر خلاف برخی از اظهارنظر‌ها در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها، مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در نظر گرفته شده است و این طور نیست که نهایتاً فقط این مبلغ در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق توافقاتی که صورت گرفته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تا آخر خرداد ماه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد تا بتوانیم بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را برطرف کنیم. هدف کارگزار برند باشگاه این است که درآمدزایی خود را به مراتب بالاتر از کف قرارداد قرار دهد.

رضا یلوه در خصوص بازپرداخت ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی که شرکت آتیه داده پرداز به عنوان قرض الحسنه در اختیار باشگاه گذاشت، ادامه داد:

همان طور که روز گذشته آقای رغبتی در نشست خبری اعلام کردند؛ این مبلغ در ۶ ماهه دوم سال از درآمد‌های پرسپولیس مستهلک خواهد شد. با درآمد‌های باشگاه که توسط شرکت کارگزار تامین خواهد شد سعی خواهیم کرد بدهی آقای برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنیم تا مشکلی هم از این بابت پرسپولیس را تهدید نکند.

رضا یلوه در خصوص پرداخت بدهی به برانکو و نگرانی‌هایی که برای هواداران در این زمینه وجود دارد تصریح کرد:

برای پرداخت پول به ایشان هنوز فرصت داریم و اقداماتی انجام خواهیم داد تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید. البته این را هم اضافه کنم که ما مکاتباتی با فیفا انجام داده‌ایم تا از محل درآمد‌های باشگاه پرسپولیس در فیفا بتوانیم مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی که رای قطعی دارند را پرداخت کنیم. خوشبختانه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره مطالبی که درروز‌های اخیر منتشر شد، افزود:

مطالبی که منتشر شده جزیی از استثنائات قرارداد بوده که کاملا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد و خوشبختانه تیم حقوقی هر دو طرف کلیه موارد را جز به جز مورد مطالعه قرار داده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اختیار باشگاه باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!