Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، مذاکرات تلفنی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نفتالی بنت، رئیس حزب یامینا در خصوص ورود حزب او به ائتلاف نتانیاهو بی نتیجه به پایان رسید.

در این گفت‌وگو که ابتدا قرار بود به صورت حضوری برگزار شود، پیشنهادات ارائه شده از سوی نتانیاهو به وزیر جنگ خود، از سوی او مورد قبول قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که اخیرا به جمع مخالفان نتانیاهو پیوسته است، در توئیتر خود نوشت: تصمیم با نتانیاهوست. همانطور که از ابتدا گفتم، ما علاقمند به ورود به کابینه‌ای هستیم که در آن تاثیرگذار باشیم. اما اگر او ما را ضعیف و در حاشیه می‌خواهد، ترجیح می‌دهیم جزء مخالفان او باشیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود به دلیل اختلاف بر سر پاره‌ای از مسائل با نخست‎وزیر فعلی و رئیس حزب لیکود، قصد دارد به مخالفان او بپیوندد.

بنت گفت کابینه ائتلافی نتانیاهو برای حزب یامینا سه سمت پایین پیشنهاد داده که او آن‌ها را رد کرده است، زیرا او می‌خواهد بر مسائلی که این رژیم با آن روبه‌روست از جمله شیوع کرونا تاثیر جدی داشته باشد.

او گفت حتی برنامه‌ای برای مقابله با موج دوم کرونا ارائه داده است. او تاکید کرد قصد دارد یک «اپوزیسیون سخت» در مقابل نتانیاهو باشد و در موضوعاتی مانند الحاق کرانه باختری، ایران، شیوع کرونا و اقتصاد او را تحت فشار قرار خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ابراز تاسف کرد که نتانیاهو وزارت بهداشت را در کابینه ائتلافی، که قرار است پنجشنبه مراسم تحلیف آن برگزار شود به او واگذار نکرد.

بنت گفت «ائتلاف احزاب راست برای همیشه نابود شده است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نفتالی بنت رژیم صهیونیستی وزیر جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است