Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای مرجع رسمی انتشار اخبار این نهاد را WWW.AJA.IR عنوان کرد و گفت: رسانه‌های جمعی و رسمی اخبار با هویت نامعلوم درباره حادثه کنارک را بازنشر نکنند. تاریخ انتشار: 21:44 - 24 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۷۲۳

خبرگزاری میزان - روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرجع رسمی انتشار اخبار ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی ارتش و رسانه‌ی مربوط به آن؛ پایگاه اطلاع رسانی ارتش به نشانی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AJA.IR است.

در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به برخی اخبار، تحلیل‌ها و فیلم‌هایی که طی ۴۸ ساعت گذشته در خصوص حادثه شناور کنارک در فضای مجازی با هویت نامعلوم و یا به نام ارتش منتشر شده تاکید می‌شود، اینگونه کلیپ‌ها و فیلم‌ها نباید مورد استناد، اعتماد، نشر و یا بازنشر رسانه‌های جمعی و رسمی و کانال‌های مختلف قرار گیرند؛ بنابراین ضمن تشکر از همکاری و تعامل رسانه‌های جمعی، از اصحاب رسانه و ملت شریف ایران انتظار دارد، اخبار و مواضع رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب خبر، تصویر، فیلم و عکس صرفا از طریق روابط عمومی ارتش و پایگاه اطلاع رسانی یاد شده دریافت، بهره‌برداری و بازنشر فرمایند.

بیشتر بخوانید: سخنگوی ارتش: تمام ابعاد حادثه شناور کنارک در دست بررسی است/ به شایعات توجه نکنید

در ادامه این اطلاعیه اینگونه آمده است: همانگونه که فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند، ۴ تیم کارشناسی موضوع را در دست بررسی دارند، فلذا نباید به اخبار منتشر شده غیر رسمی در این مورد استناد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران روابط عمومی ارتش رسانه های جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست همسایگی دولت سیزدهم

«جمهوری اسلامی ایران، کشورها و ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند»؛ این شاید مهم‌ترین بخش از اولین سخنرانی رئیس‌جمهور است که ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در مراسم تحلیف با حضور مهمانان خارجی و داخلی در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و بررسی عملکرد بیش از ۲ سال و ۷ ماهه دولت سیزدهم نشان می‌دهد به این گزاره پایبند بودند و در مسیر تقویت و گسترش ارتباط با کشورهای همسایه حرکت کردند و «مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت سیاست خارجی، ارتقا روابط با کشورهای همسایه» بوده است و «خواهان عزت و اعتلای آنها» بوده‌اند.

خبرگزاری مهر در سلسله گزارش‌هایی به بررسی روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه طی یک‌سال گذشته پرداخته است.

کد خبر 6097420 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی