Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:49:39 GMT

پگاه؛ برندمحبوب مردمی در سال ۱۳۹۹ شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۲۴۰

پگاه؛ برندمحبوب مردمی در سال ۱۳۹۹ شد

این انتخاب درهفتمین نظر سنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان که به همت شرکت «ایران تاپ برندز» که همه ساله این انتخاب را بر اساس آرای مردمی انجام می‌دهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در هفتمین جشنواره برند محبوب صنایع لبنی و در رقابت شرکت‌های مختلف لبنی، برند ملی پگاه با انتخاب مردم توانست جایگاه برند محبوب سال 1399 را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب درهفتمین نظر سنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان که به همت شرکت «ایران تاپ برندز» که همه ساله این انتخاب را بر اساس آرای مردمی انجام می‌دهد رخ داده است.

بر این اساس و طبق آرا کسب شده در جشنواره امسال که به صورت آنلاین برگزار شد، برند ۶۶ سال پگاه توانست حائز رتبه برند محبوب صنایع لبنی در میان مخاطبان شود و به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها انتخاب شود. 

گفتنی است شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به عنوان نخستین و بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات لبنی  همواره در راستای رشد و ارتقا سلامتی مردم گام بر داشته و توسعه محصولات خود را در مسیر  «محصولات سلامت محور» قرار داده تا علاوه بر تامین نیاز بازار، به ارتقای بهداشت و سلامت جامعه اقدام کرده باشد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرای کاربران هفتمین جشنواره ملی برند محبوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمداشرفی در این دیدار با استماع مسائل و موارد مطرح شده از سوی مردم در حوزه های آب و فاضلاب دستورات لازم در هر بخش را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی  روزهای پنج شنبه هرهفته در محل دفتر مدیر عامل بر گزار می شود.

دیگر خبرها

  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد